Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Plads haves - Ideer søges

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra CPH
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 307
Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

En idé som Boxit ville være ok.

Er bare i tvivl om ikke de fleste i Vestjylland selv har pladsen :) Huspriser er jo ulækkert lave i forhold til en lille 60m2 lejlighed i kbh.

Billigt logo - Professionelt logodesign

Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 613
Skrevet kl. 17:36

Nick:

En idé som Boxit ville være ok.

Er bare i tvivl om ikke de fleste i Vestjylland selv har pladsen :) Huspriser er jo ulækkert lave i forhold til en lille 60m2 lejlighed i kbh.

Muligt at huspriserne ikke er de samme, men så vidt jeg ved er en 60m2 lejlighed i vestjylland lige så stor som en 60m2 lejlighed er i kbh? Så tror nu nok folk har lige så meget brug for opbevaring her ovre.

Desuden har vi Boxit, og lign. lagerhoteller der klarer sig ganske godt i området, så at gå ind i en priskonkurrence med dem ville da være en god ide hvis man har pladsen og tiden til det.

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 17:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kim.

Tillykke med ejendommen.

Jeg havde for et år tilbage en gut, der stillede mig det samme spørgsmål. Mit svar til ham var at han skulle åbne en form for indendørs kræmmermarked - Hvilket han så har gjort. Han har cirka 500 kvm, og har de sidste 6 måneder haft alt fuldstændig booket af cirka 100 kræmmere, og en helveds masse besøgende hele vinteren. Markedet har kørt hver weekend her i vinteren, men til sommer kører det kun 1 weekend i måneden, da det ellers hurtigt dør ud.

Du kunne jo forsøge at efterligne projektet, det kan med sikkerhed blive en god forretning - og samtidig et spændende arbejde.

Kontakt mig hvis du vil høre mere.

Venligst,
Rasmus

Handel med varepartier via Trademen

Fra 6855 Outrup
Tilmeldt 12. Jan 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 07:25

Mange tak for alle de ideer, det har virkelig givet mig noget at tænke over.

Skal nok holde jer opdateret.

Kim Sørensen

Fra 6855 Outrup
Tilmeldt 12. Jan 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:29

Hej herinde.

Går med tanker om at åbne et kræmmermarked i Varde området, da det er lissom om der mangler et indendørs marked i området.

Vil lige høre jeres tanker om den ide.
...
Planen er at der bliver holdt åbent hver weekend, da det ligger centralt i forhold til sommerhusområderne fra Blåvand til Hvide Sande.

Det øvrige kundegrundlag forestiller jeg mig vil være: Esbjerg - Varde - Tarm - Skjern samt oplandet..

Har pt. en isoleret hal på 360 kvm. med mulighed for at udvide..

Ideer og forslag modtages med glæde...

Tilmeldt 10. Feb 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:45

Hej Kim.

Nu ved jeg ikke hvor meget fritid du vil bruge på den hal. Men noget opbevaring, i form af paller med gods, eller hø, foder eller hvad nu der evt. er efterspørgsel på. Men der kræves også forsikringer til hvis man skal opbevare ting af værdi. Men held & lykke.

Johnni

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)