Hej Jonas, I mit forrige job blev jeg sat til at finde virksomhedens fremtidig crmsystem. Det var en mindre dansk virksomhed og vi havde brug for noget der kunne gøre livet nemmere for en overophedet salgsafdeling. Systemet skulle være webbaseret, simpelt og effektivt. Der skulle være god dansktalende support og de skulle have forstand på CRM - så de kunne hjælpe os med at få det meste ud af systemet i forhold til vores salgsprocesser mv. Det var desværre på det sidste punkt langt de fleste systemer dumpede. Mine favoritter var: Vinderen blev webCRM.com meget tæt efterfulgt af Superoffice.com. Jeg er ikke i virksomheden mere, men så vidt jeg ved benytter de stadig systemet. p.s. ingen af dem er gratis/open source, men til at betale. Hilsen Mark |
SuperOffice mener jeg er genialt. Vi bruger det her i firmaet hvor jeg er ansat, men mit eneste sammenligningsgrundlag er Zoho og lidt Highrise (der er simplet men fantastisk!).
Jeg er ved at teste KarmaCMS (man skal bare skrive til dem for at få en invitationskode), det virker somom det kan blive godt :)