Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lad os finde det bedste CRM system sammen!!!

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 25. Jan 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas,

I mit forrige job blev jeg sat til at finde virksomhedens fremtidig crmsystem. Det var en mindre dansk virksomhed og vi havde brug for noget der kunne gøre livet nemmere for en overophedet salgsafdeling. Systemet skulle være webbaseret, simpelt og effektivt. Der skulle være god dansktalende support og de skulle have forstand på CRM - så de kunne hjælpe os med at få det meste ud af systemet i forhold til vores salgsprocesser mv.

Det var desværre på det sidste punkt langt de fleste systemer dumpede. Mine favoritter var:

capsulecrm

reallysimplesystems.com

webCRM.com

Superoffice.com

Vinderen blev webCRM.com meget tæt efterfulgt af Superoffice.com. Jeg er ikke i virksomheden mere, men så vidt jeg ved benytter de stadig systemet.

p.s. ingen af dem er gratis/open source, men til at betale.

Hilsen

Mark

Fra Odense
Tilmeldt 2. Sep 06
Indlæg ialt: 426
Fra  Sturmglas Skrevet kl. 09:32

SuperOffice mener jeg er genialt. Vi bruger det her i firmaet hvor jeg er ansat, men mit eneste sammenligningsgrundlag er Zoho og lidt Highrise (der er simplet men fantastisk!).

Jeg er ved at teste KarmaCMS (man skal bare skrive til dem for at få en invitationskode), det virker somom det kan blive godt :)

Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 15:33

Hej Jonas,

Jeg vil anbefale, at du tjekker capsulecrm.com (min klare favorit efter lang research), eller alternativt Highrisehq.com, som flere har nævnt. Begge er rigtig nemme at komme i gang med og særdeles prisvenlige systemer. Jeg har prøvet rigtig mange hostede CRM-systemer og CapsuleCRM vinder ved sin intuitive brugerflade, kraftfulde rapporteringsmuligheder og rigtig gode pipeline funktion. Du kan også selv lave opfølgnings 'tracks', dvs fx et track til potentielle kunder, et andet til nye kunder osv.

Se deres specs her http://capsulecrm.com/features/

nounou.dk kan du i øvrigt se en liste over de mest populære, hostede CRM-løsninger: http://nounou.dk/bedste-hostede-crm-l%C3%B8sninger/ Her kan du også læse meget mere om, hvordan du driver din virksomhed fra skyen og finde oversigter over netop de systemer du savner.

De bedste hilsener,
Christian Norup

Tilmeldt 7. Feb 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:30

Jeg arbejder som frivillig i en volontørorganisation, der hedder Impact. Vi er i gang med at lave ny hjemmeside og skal tilkoble CRM-system til et ansøgningsmodul. Det er dog noget et virvar at finde rundt i de CRM-systemer, og da vi har meget begrænsede ressourcer, skal vi ramme plet første gang. 

Vi har brug for at holde styr på de volontører, som vi sender af sted -> hvor de er henne i processen samt kunne have en log, hvor emails til dem bliver samlet samt dokumenter. Der er også brug for Outlook-synkronisering. Vi er i en dialog med WebCRM, men vil gerne høre jeres råd til, hvad I mener der er bedst for en lille organisation som vores? 

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 11:10

Brug Request tracker fra Best practical / det er oversat til dansk ogsaa.

Det er opensource, saa du kan goere hvad du vil, - og det meste kan man uden at hacke - jeg er ikke selv programmoer.

Request Tracker er SYSTEMET !!!

Du designer selv dit dashboard og dine queries med et grafisk interface. Du opsaetter ogsaa selv de ekstrafelter der er vigtige for dine aktiviter, og dem der er vigtige for dine brugere og kunder.

Kunderne kan ogsaa faa adgang til systemet og arbejde sammen med dig og faa adgang til egne sager.

Jeg har proevet MANGE crm systemer, og brugt mange penge, men mine erfaringer er hermed overgivet uden beregning ! RT - Request Tracker ! :)

Det bedste er at du kan starte NU, og systemet kan rumme alle informationer i din virksomhed - ja faktisk i hele dit liv. Du udbygger hen af vejen !

Man kan sige at det er en slags religion ! :)

Og hvis du ikke gider rode med det tekniske kan jeg faa det klaret for et par hundrede kroner saa du kan komme i gang. Hostingen kan du faa for 65kr pr. maaned. Bemaerk at jeg ikke selv goer noget, men videreformidler kontakten til en dygtig it-mand der har hjulpet mig i gang.

VH Jorgen Olsen

Tlf. 2586 4573

Fra Roskilde
Tilmeldt 18. Apr 08
Indlæg ialt: 251
Fra  Skjoldby & Co ApS Skrevet kl. 12:56
Tilmeldt 7. Feb 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:33

Tak for det Jørgen. Det ser rigtig spændende ud. Så du mener, at lige meget hvilke krav, man har til et CRM-system, så kan det løses vha. dette? 

Kører systemet i en browser eller hvordan? - det skal nemlig gerne kunne gøre både på Mac og PC. 

De bedste hilsner

Sebastian

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Skrevet kl. 17:44

sebastiankastrup:

Tak for det Jørgen. Det ser rigtig spændende ud. Så du mener, at lige meget hvilke krav, man har til et CRM-system, så kan det løses vha. dette? 

Kører systemet i en browser eller hvordan? - det skal nemlig gerne kunne gøre både på Mac og PC. 

De bedste hilsner

Sebastian

Ja, det er browser baseret, og principielt kan det opfylde alle dine krav, - men jo stoerre dine krav er, jo flere udviklingstimer kommer du til at bruge eller koebe.

Jeg bruger selv mac og linux.

Jeg er ikke nogen kaempe hacker, men jeg har haft held til at faa begge mine to virksomheder og alle aktiviteter i mit liv ind i systemet, med alle de attributer det indebaerer. Og stort set uden udviklingstimer.

Det jeg er allermest glad for ved RT er at jeg ikke faar todoliste-syndrom. Tingene har jeg valgt at sortere i priortetsraekkefoelge. Alt har en deadline. Visse sagstypers priorteter har jeg valgt at eskalere lineaert efterhaanden som jeg naermer mig deadline.

Jeg har sparet 40.000kr om maaneden. 40.000kr er det jeg vil antage at en direktoerloen vil koste mig. Jeg skal blot give den de informationer jeg kommer i naerheden af der maatte vaere relevante, saa styrer den virksomheden for mig. RT er en gratis virtuel direktoer :)

RT er glad for emails og kan styre alle dine email adresser for dig. Kender du det at man faar trykket laest paa en email i indbakken, men ikke gjort noget? Det er slut hvis man faar RT til at hente sine emails. De forskellige adresser kan hentes ind i forskellige arbejdskoeer og priorteres forskelligt.

Nu skal jeg spare dig for mere vroevl - haaber du har forstaaet budskabet. RT er vinderen.

Da jeg skiftede til RT viste en af de hostede crm-udbydere sig fra deres sande side. Uploadede filer kan ikke eksporteres, og de kunne tilbyde mig mulighed for at hente mine filer for den nette pris a 850kr + moms. Ublu priser, ublu abonnementsbetingelser (heriblandt bindingsperioder)? Hvorfor finde sig i det? Jeg gider ihvertfald ikke, og jeg haaber ogsaa andre goer hvad de kan for ikke at stoette saadanne foretagender.

Tilmeldt 9. Feb 11
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 08:43

Nu er jeg ikke lige den mest tekniske person, så jeg skal lige høre dig Jørgen. Hvis man vælger det system du foreslår. Skal man så ikke være lidt teknisk for at få det til at køre sammen med da man har i et økonomisystem?

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Skrevet kl. 10:51

SODMK:

Nu er jeg ikke lige den mest tekniske person, så jeg skal lige høre dig Jørgen. Hvis man vælger det system du foreslår. Skal man så ikke være lidt teknisk for at få det til at køre sammen med da man har i et økonomisystem?

Jo - eller betale sig fra det ! :)

Saafremt oekonomisystemet understoetter udtraek af data via url-kald kan man nemt goere det selv.

Jeg koerer ikke crm sammen med oekonomisystem selv. Jeg har tidligere gjort det med andre systemer, men har ikke vaeret tilfreds med integrationernes funktionalitet eller mangel  paa samme.

Kan du fortaeller lidt naermere om hvad du skal bruge det til?

VH JO

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)