Jeg er udvikler. En gang i mellem får jeg henvendelse fra firmaer, som ønsker at få udviklet mindre programmer, mindre websites eller blot at få vedligeholdt et eksisterende system.
Jeg har ikke altid tid til mindre opgaver, så jeg vil gerne i kontakt med andre udviklere, som har lidt mere tid. Formålet er selvfølgelig at videregive disse opgaver (mod en mindre procentdel af det fakturerede beløb).
Send mig en 'personlig besked' hvis du er interesseret og har mulighed for at hjælpe mig. Du er meget velkommen til at skrive lidt om dig selv, fx hvilke typer projekter du er interesseret i og hvilke programmeringssprog du plejer at udvikle i.
Det vil være dejligt, hvis jeg kunne opnå kontakter i alle dele af landet.
- ja, det kommer jo lidt an på, hvilken type udviklere er du på udkig efter, en webprogrammør, system koder? Hvilke kvalifaktioner?
- jeg programmerer ikke selv, men kender ganske mange mennesker, rundt omkring i dk - hvoraf nogle af disse programmerer alt fra simple hj.sider til komplicerede robot-systemer
- så, du er velkommen til at sende en PM - hvorefter jeg kan hook´e dig op med nogle relevante folk
jeg er udvikler til daglig, med baggrund som software arkitekt og designer og jeg løser mange mindre opgaver for firmaer, der har nogle lidt mere specielle ønsker.
Jeg vil meget gerne høre lidt mere om evt. opgaver. Jeg håber også, at du vil sende en PM til mig.
Jeg udvikler til dagligt i .net. Send mig gerne en PM, så jeg kan høre nærmere om de opgaver der evt kunne være tale om.
Mvh
Henrik
CMS, CRM, HR, Økonomi samt mange flere værktøjer til styring af din virksomhed eller forening. Kontakt os på telefon 31621422 eller Thomsen @ Flexintra.net