Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investor søges til investeringsside

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Nov 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg søger kapital til en investeringsside. Siden skal i første omgang fungere som en side, hvor andre investorer og tradere kan få inspiration til deres egne handler. På den måde vil siden være en overskuelig side, hvor alle kan gå ind og få inspiration til handler som passer til deres "handelstrategi" hvorvidt det er kort sigt, mellem sigt eller langsigt, samt lære om diverse handels strategier. 

Siden kommer til at hedde www.bernhardtseninvest.com. Jeg har allerede fundet en der kan lave siden, så det problem er løst. 

I starten vil siden være gratis at benytte sig af, men meninger er at brugere af siden skal betale for brug af siden, men dette vil først blive aktuelt når siden har en god trafik. 

Beløbet jeg søger vil være fra 50.000 kr og op. Pengene skal primært bruges til markedsføring og forbedringer af siden når der er behov for det. 

Når siden er oppe og køre og der er kommet betalende brugere, er det meningen at BernhardtsenInvest også skal beskæftige sig med direkte at investere økonomiske midler for kunder som en investeringsforening/hedgefond. 

Mvh Oskar,

Kontakt eller yderligere info:

o.bernhardtsen@gmail.com

Fra Esbjerg
Tilmeldt 16. Apr 07
Indlæg ialt: 282
Fra  J. Møller Skrevet kl. 21:37
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Oskar,

Nu er det ikke for at være det sure æble.. Men kender du euroinvestor.dk, aktieoportalen og investtech.dk? Det er MEGET store side, med nøjagtig samme idegrundlag, som det du beskriver -og så er det sider som virker for forbrugeren!  Sider som det vil være MEGET dyrt at konkurrere imod. Din ide mangler simpelthen nyskabelse, hvis du skal gøre dig nogen forhåbninger om både investorpenge og fremtidig kendskab. Det vil koste mange, mange penge at udvikle en side, som kan konkurrere med de 3 nævnte + du skal skabe en kendskabsgrad ud over det sædvanlige.

Tror du skal undersøge markedet rigtig godt før du prøver yderligere. Aldrig opfind hjulet 2 gange. Men videreudvikle til bedre teknologi;) 

Fra København Ø
Tilmeldt 6. Sep 08
Indlæg ialt: 215
Fra  Europanet.dk Skrevet kl. 21:50
Tilmeldt 10. Nov 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 23:33

Jeg kan godt se, hvad i begge mener. I øjeblikket arbejder jeg for koncernen der ejer euroinvestor, så jeg kender godt til de investeringsider der findes. 

Det kan godt være jeg har formuleret mig lidt for uklart i min første post. Siden skal som grundlag ikke være et forum eller et værktøj, som brugeren direkte og selvstændigt kan bruge til at finde investeringsmuligheder. Siden skal være bygget på mine egne investeringer, og give brugere adgang til at se, hvad jeg investere mine penge i. Ud over det skal der så også være en oversigt over strategier jeg bruger, så brugeren lettere kan forstå, hvorfor jeg foretager min handel. 

I øjeblikket bruger jeg systemer og værktøjer, som har ret ca. 60-80% af gangene. På den måde kan brugene af siden se direkte hvilke instrumenter jeg bruger og hvornår jeg bruger dem. 

Planen er at der skal være tre porteføljer på siden. en langsigtet, en medium sigtet, og en kortsigtet. På den måde kan brugeren hurtigt finde de investerings ideér der passer til dem.

Som jeg skrev skal siden heller ikke være gratis. (kun i opstarts fasen). Jeg er sikker på at brugere vil betale en månedligt beløb, når de finder ud af at mine investeringer går godt de fleste af gangene, og at de kan få info om mine næste handler, før jeg fortager dem.

MvH Oskar

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)