Hej, Jeg søger kapital til en investeringsside. Siden skal i første omgang fungere som en side, hvor andre investorer og tradere kan få inspiration til deres egne handler. På den måde vil siden være en overskuelig side, hvor alle kan gå ind og få inspiration til handler som passer til deres "handelstrategi" hvorvidt det er kort sigt, mellem sigt eller langsigt, samt lære om diverse handels strategier. Siden kommer til at hedde www.bernhardtseninvest.com. Jeg har allerede fundet en der kan lave siden, så det problem er løst. I starten vil siden være gratis at benytte sig af, men meninger er at brugere af siden skal betale for brug af siden, men dette vil først blive aktuelt når siden har en god trafik. Beløbet jeg søger vil være fra 50.000 kr og op. Pengene skal primært bruges til markedsføring og forbedringer af siden når der er behov for det. Når siden er oppe og køre og der er kommet betalende brugere, er det meningen at BernhardtsenInvest også skal beskæftige sig med direkte at investere økonomiske midler for kunder som en investeringsforening/hedgefond. Mvh Oskar, Kontakt eller yderligere info: o.bernhardtsen@gmail.com |
Hej Oskar,
Nu er det ikke for at være det sure æble.. Men kender du euroinvestor.dk, aktieoportalen og investtech.dk? Det er MEGET store side, med nøjagtig samme idegrundlag, som det du beskriver -og så er det sider som virker for forbrugeren! Sider som det vil være MEGET dyrt at konkurrere imod. Din ide mangler simpelthen nyskabelse, hvis du skal gøre dig nogen forhåbninger om både investorpenge og fremtidig kendskab. Det vil koste mange, mange penge at udvikle en side, som kan konkurrere med de 3 nævnte + du skal skabe en kendskabsgrad ud over det sædvanlige.
Tror du skal undersøge markedet rigtig godt før du prøver yderligere. Aldrig opfind hjulet 2 gange. Men videreudvikle til bedre teknologi;)