Hej Grosen, Det lyder super. Sig til, hvis du skal have en hånd med til det praktiske. |
Foredrag om SEO (Search Engine Optimization / Søgemaskineoptimering)
|
SEO konsulent og partner hos OnlinePartners.dk
@flemming Der skulle meget gerne være pladser endnu. Sidst jeg tjekkede med John Kjøller fra Popweb.dk, som står for alt det praktiske, var der 39 tilmeldt og vi har plads til ca. 50! Glæder mig til at hilse på dig ;) /Grosen Friis |
Det lyder godt :)
Tak for kaffe, det var noget af en tur at skulle ud på :) Kør forsigtigt i snevejret! /Grosen Friis |
Så er det blevet dagen der på. Jeg kunne desværre ikke selv deltage i foredraget, da jeg skulle passe min 'pligt' som underviser. MEN. Jeg er interesseret i at høre hvordan det gik og hvor meget jeg gik glip af. Og lige til Grosen Friis, Popweb og FreestyleX; Fantastisk ide at donere overskuddet. |
Det var et rigtigt godt foredrag. Jeg fik nogle gode tips og tricks med hjem. Tak til Grosen Friis, Popweb og FreestyleX. Dbh. John |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
@kristianmølholdt Ikke lige foreløbigt, men hvis jeg bliver booket til et foredrag et andet sted i Jylland, hvor der er åben tilmelding, så skal jeg nok sige til ;) /Grosen Friis |