Hej amino. |
I er velkommen til at smide en PM... håber at kunne hjælpe..
Hej amino. |
I er velkommen til at smide en PM... håber at kunne hjælpe.. |
Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk
Jeg kan ikke lade være med at blive lidt irriteret, når jeg læser tråde som den her. Amino er et forum - ikke et kontaktbureau. Hvorfor skal resten af internettet ikke få glæde af svarene på jeres konkrete spørgsmål? |
Vi er som sagt i gang med et lille projekt omkring
markedsføring på uddannelses steder i østjylland. Vores koncept er klart
- vi ønsker nem og billig markedsføring for firmaer der har målgruppen
17-25 - da det er gratis at hænge plakater op på skoler og smide flyers
på borde osv. er det en god mulighed for os. Kan ikke fortælle navnet, da vi ikke har bestilt domænet endnu.. |
Ønsker gerne flere henvendelser! |
I kan smide mig en PB... Hjælper gerne unge iværksættere videre--
/Kenneth |
Mangler du en designer, hjemmeside eller webshop? Kontakt vores Webbureau i Århus: http://webpilots.dk
Løbende opdatering! |
Min partner og Jeg står i en meget svær beslutning omkring en mulig samarbejdspartner! Jeg skal bruge hjælp hurtigt muligt ang. en række spørgsmål. Personen der ønsker part i vores virksomhed er en studerende på ASB og har en del erfaring, men den erfaring kan sagtens søges udefra bla. på amino og vores studie, hvor vi har fået en masse hjælp. Hvad mener i om en 3. part? |
Hvis jeg var jer, ville jeg troppe op til et super netværk for unge iværksættere under 25 år, det hedder Eyoung, og der er et arrangement under opsejling d. 26 marts. Jeg tror, at det I har brug for er noget generel erfaring fra iværksættere der har prøvet at starte noget op. God vind! Med venlig hilsen |
Vil du øge omsætningen i din webshop? Vubla hjælper dine kunder med at finde produkterne de søger.