Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af site.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København N
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. (jeg vidste ik hvor den skulle ind, så moderator flyt til den rigtige sektion hvis kræves)

Jeg har en ret kendt erotik hjemmeside sammen med en kammerat.
Vi har i snit 100.000 unikke besøgende om måneden og dette er jo ret godt (google Analytics).

Vi er blevet kontaktet nogle enkelte gange om hvad vi skal have for hjemmesiden og vi ved ikke hvordan vi laver en vurdering af hvad siden er værd.

Er der nogle gode fif til hvordan man regne ud hvor meget en hjemmeside er værd.
Vi ligger højt på google søgemaskine når man søger på nogle keywords.

Håber nogle kan hjælpe.

//Simon

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:10

Simon Karberg:

Hej. (jeg vidste ik hvor den skulle ind, så moderator flyt til den rigtige sektion hvis kræves)

Jeg har en ret kendt erotik hjemmeside sammen med en kammerat.
Vi har i snit 100.000 unikke besøgende om måneden og dette er jo ret godt (google Analytics).

Vi er blevet kontaktet nogle enkelte gange om hvad vi skal have for hjemmesiden og vi ved ikke hvordan vi laver en vurdering af hvad siden er værd.

Er der nogle gode fif til hvordan man regne ud hvor meget en hjemmeside er værd.
Vi ligger højt på google søgemaskine når man søger på nogle keywords.

Håber nogle kan hjælpe.

//Simon

sendt PM

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra CPH
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 307
Skrevet kl. 14:38

Har I selv tjent noget på siden indtil nu?

I så fald kan du sammenligne udviklingen af besøgende + indtjeningen og realistisk se hvad siden vil kunne generere i indtjening over det næste år.

Er det et projekt der kører mere eller mindre på autopilot og er 100% organisk, så ville jeg ikke sælge det for mindre end 10-14 mdr's indtjening.

Billigt logo - Professionelt logodesign

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 17:03

Nick:

Har I selv tjent noget på siden indtil nu?

I så fald kan du sammenligne udviklingen af besøgende + indtjeningen og realistisk se hvad siden vil kunne generere i indtjening over det næste år.

Er det et projekt der kører mere eller mindre på autopilot og er 100% organisk, så ville jeg ikke sælge det for mindre end 10-14 mdr's indtjening.

Det kan jeg bekræfte. Da vi solgte vores webshop fik vi 10-12 mdr's indtjening, så det passer i hvert fald meget godt. Jeg ved dog ikke om det samme gælder for netop din branche.

God vind! Smile

Med venlig hilsen,
Anders Pedersen

Vil du øge omsætningen i din webshop? Vubla hjælper dine kunder med at finde produkterne de søger.

Fra København N
Tilmeldt 18. Jul 09
Skrevet kl. 18:10

Altså siden er erotik side, linket står i min profil så det burde i kunne se.

Der er ikke noget firma oprettet til siden mere, det var der men det er lukket ned.
Så siden er 100% kørende af mig og min kammerat ren privat.

Vi har reklamer på hjemmesiden som får siden til at løbe rundt med de udgifter vi har, og vi har et lille + om måneden.

Hvad vi kan se, så er der en lille stigning på reklamerne og det jo kun godt.

//Simon

Fra CPH
Tilmeldt 31. Aug 10
Skrevet kl. 19:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Simon Karberg:

Altså siden er erotik side, linket står i min profil så det burde i kunne se.

Der er ikke noget firma oprettet til siden mere, det var der men det er lukket ned.
Så siden er 100% kørende af mig og min kammerat ren privat.

Vi har reklamer på hjemmesiden som får siden til at løbe rundt med de udgifter vi har, og vi har et lille + om måneden.

Hvad vi kan se, så er der en lille stigning på reklamerne og det jo kun godt.

//Simon

Hej Simon,

Jeg ville sætte nogle mere målrettede reklamer på Jeres hjemmeside i så fald. F.eks. dating sites, andre erotik-sites med betaling osv.

Det skulle helt bestemt skyde Jeres omsætning noget højere op. Prøv eventuelt den næste månede at kør kampagner i den stil og se hvordan det kører rundt på sitet.

Fra København N
Tilmeldt 18. Jul 09
Skrevet kl. 11:08

Det ved jeg godt vi kan.

Men det var ikke det jeg spurgte om.

Fra CPH
Tilmeldt 31. Aug 10
Skrevet kl. 11:37

Simon Karberg:

Det ved jeg godt vi kan.

Men det var ikke det jeg spurgte om.

Hej Simon,

Det var faktisk præcist det du spurgte om :)

Det er væsenligt for Jer selv at vide hvilket indtjeningspotentiale jeres side har, før I kan fastsætte en realistisk værdi af siden.

Et besøgsantal giver ikke meget info om en sides potentiale. Er f.eks. 95% af jeres besøgende 12 årige pubertetsdrenge, så er der ikke meget værdi at hente her.

Hvorfor jeg beder dig om at sætte nogle målrettede annoncer ind:
Eksempel:

I kører Adwords på siden som giver 1,000 DKK månedligt. I beslutter at sælge siden til 12,000 (et års indtjening for Jer), og det er i godt tilfredse med.

Den nye ejer sætter målrettede ads på siden, og fra første måned har disse annoncer allerede indtjent 10,000 dkk.

Tilmeldt 1. May 08
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 11:42

Nick:
I kører Adwords på siden som giver 1,000 DKK månedligt. I beslutter at sælge siden til 12,000 (et års indtjening for Jer), og det er i godt tilfredse med.

Mener du mon AdSense?  Mener ikke google er så glad for erotisk indhold, så tror ikke det er en mulighed.

Fra CPH
Tilmeldt 31. Aug 10
Skrevet kl. 11:47

Ja Adsense selvfølgelig :)

Det var naturligvis også bare et eksempel - kan bare se sidst jeg var derinde kørte der et Hummel banner og noget dvd-udlejning eller lign. som jeg ikke forestiller mig omsætter optimalt i forhold til det content der ligger på siden.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)