Siden er til alle, så dette kigger jeg igennem og får rettet til. VI har sloges lidt med vores kære flashplayer og programmørerne og er faktisk ikke rigtig tilfreds endnu, men har ikke lige umiddelbart bedre løsninger. Vi får mange henvendelser med spørgsmål på grund af præcis dette. Forside info er tiltænkt til at give et hurtigt overblik med nyttige links, men fair push.
Vi arbejder i øjeblikket på at få lavet små video som skal lægges på siden for yderligere produkt info. Vi har lidt udfordringer med søgeoptimering på grund af den tekst "tomme" forside.
Dine kommentarer rammer lige ned i vores næste lancering, tak!
Umiddelbart ser jeg mest noget med teksten - I har forskellige fonte/skriftstyper på sider og overskrifter.
Samt jeres normale font størrelse til brødtekst skal måske lige køres et hak opad + linieafstand ditto.
ikoner kan med fordel gemmes som gif - eller png hvis det skal være rigtig pænt, de pa kb der spares ved at bruge en pint jpg går for meget ud over billede kvaliteten - de bliver pænt slørerede.
Jeres hvide knapper - bla brugt til "læg i kurv" og "læs mere" mangler en hover effekt
Der bliver både brugt du og de form på siden? tag en beslutning :-)
Måske en ide at lysne lidt bag logoet så det står mere frem i toppen?
Hvis I har billede af en medarbejder med headset på kontakt sider - brug dog et billede af den medarbejder man kommer til at snakke med. det virker alt for upersonligt og templateagtigt med et stockbillede.
Hvorfor får jeg som default en fejlbesked når jeg klikker på kundeprofil? (om at jeg skal indtaste mit pw/id)
hvis man klikker på topnavigationen - skifter den fint til hvidbaggrund, men klikker man så igen på et undermenupunkt forsvinder den markering, og man kan nu ikke se hvilken underside man er på.
Det var bare lige lidt jeg faldt over - småting men øv-ting for brugervenligheden
Tusinde tak for at du har ville tage dig tid til at gennemgå vores side.
Nogle af de ting du har fundet, har vi allerede på vores to-do liste, mens andre er nye for os. En ting er sikkert alle dine punkter bliver tilføjet vores liste og rettet hurtigst muligt.
Endnu engang mange tak for din tid og interesse. Håber at du overordnet set syntes om vores side og ikke mindst vores gode tilbud. ;-)