1) Når man går ind under "shop" ville jeg gøre billederne klikbare så man også kan klikke på billeder for læse mere om produktet.
2) Gør knapperne som f.eks. "læs mere"og "læg i vogn" mere tydelig, have nok valgt at give dem en anden farve, måske rød? (læs: http://www.v4d5.net/artikler/webshopweekend2.php)
3) når man er inde på et produkt, nede i bunden "tilbehør" ville jeg skrive navnet på det pågældene tilbehør, så man får en idé om hvad det er for noget, og om det er noget man har brug for.
1) Når man går ind under "shop" ville jeg gøre billederne klikbare så man også kan klikke på billeder for læse mere om produktet.
2) Gør knapperne som f.eks. "læs mere"og "læg i vogn" mere tydelig, have nok valgt at give dem en anden farve, måske rød? (læs: http://www.v4d5.net/artikler/webshopweekend2.php)
3) når man er inde på et produkt, nede i bunden "tilbehør" ville jeg skrive navnet på det pågældene tilbehør, så man får en idé om hvad det er for noget, og om det er noget man har brug for.
bare lige et par småting :)
Held og Lykke med siden,
Mvh Jeppe
Hej Jeppe,
Mange tak for at du har taget dig tid til at gennemse vores side. Dine bemærkninger er meget konstruktive og vil helt sikkert gå direkte i vores to-do liste.
Jeg vil lige selv smide min feedback. Har dog ikke læst samtlige 1 mio besvarelser igennem, så ved ikke om andre har nævnt det eller du selv har.
Lækkert og brugervenligt
SEO... Du har identiske meta beskrivelser på fx. forside og samtlige undersider i din shop-del. Super ærgerligt.
Jeg ville ændre indkøbskurvens layout. Den som er fast i toppen. Den ligner en predesignet et fra en Joomla template.
Nu vi snakker Joomla, så er det jo altid let nok at beholde den standard opsætning som CMS'et leverer, men synes det er ærgerligt at "nøjes" når I har et så flot og velfungerende design. Så jeg ville bruge lidt tid på designet for de indbyggede komponenter.
Én ting som irriterer mine øjne, er når jeg kommer til en "lang" side. Når jeg er scrollet meget ned på siden og sidemenuen er væk, er alt hvidt og siden mangler lidt en kant for at kunne fokusere på teksten. Med andre ord "flyder" tekst.
Super godt at kombinere så meget tekst med illustrationer. Så mister man ikke motivationen for at læse videre!
Alt i alt thumbs up!
Venlig hilsen
Lasse Planitzer SEO konsulent og Projektleder Innovi Web www.Innovi.dk
mht til informationen! som forbruger kunne jeg godt ønske mig prisen ved køb var vist direkte under månedsprisen, ganske som ved køb af feks. mobiltelefoner.
Man kan frit vælge om man ønsker at købe eller leje: ved køb betaler du 1.499kr. og 0kr. i månedlig abonnement eller ved leje betaler du 0kr. og 99kr. i månedlig abonnement.