Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny side klar til at gå i luften

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)
Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Mega nice site - den vil du få succes med:)

- hvis du altså kan markedsføre den rigtigt

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:25

Super flot og troværdig design :)

har dog lige et par småting jeg ville ændre: 

1) Når man går ind under "shop" ville jeg gøre billederne klikbare så man også kan klikke på billeder for læse mere om produktet.

2) Gør knapperne som f.eks. "læs mere"og "læg i vogn" mere tydelig, have nok valgt at give dem en anden farve, måske rød? (læs: http://www.v4d5.net/artikler/webshopweekend2.php)

3)   når man er inde på et produkt, nede i bunden "tilbehør" ville jeg skrive navnet på det pågældene tilbehør, så man får en idé om hvad det er for noget, og om det er noget man har brug for.

bare lige et par småting :)

Held og Lykke med siden,

Mvh Jeppe

Fra Hvidovre
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 21:23

Dennis Larsen:

Endnu engang mange tak for din tid og interesse. Håber at du overordnet set syntes om vores side og ikke mindst vores gode tilbud. ;-)

Jeg kiggede slet ikke på dine tilbud - tog kun en hurtig gennemgang af sitet :-)

Men jo alt andet lige er det et rigtig godt site du har fået smækket sammen!

dbh
Jakob 

Fra Frederikssund
Tilmeldt 30. Dec 08
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 21:36

Manageren:

Mega nice site - den vil du få succes med:)

- hvis du altså kan markedsføre den rigtigt

Mange tak for din kommentar. Vi kommer til at arbejde med en bred vifte af markedsføringstiltag, både online og offline.

SikkertHjem.dk - Billigt. Simpelt. Sikkert.  »Komplet Alarmsystem kun 99,- /mdr.«  Besøg: www.SikkertHjem.dk 

Fra Frederikssund
Tilmeldt 30. Dec 08
Skrevet kl. 21:40

Jeppe Bech Albrektsen:

Super flot og troværdig design :)

har dog lige et par småting jeg ville ændre: 

1) Når man går ind under "shop" ville jeg gøre billederne klikbare så man også kan klikke på billeder for læse mere om produktet.

2) Gør knapperne som f.eks. "læs mere"og "læg i vogn" mere tydelig, have nok valgt at give dem en anden farve, måske rød? (læs: http://www.v4d5.net/artikler/webshopweekend2.php)

3)   når man er inde på et produkt, nede i bunden "tilbehør" ville jeg skrive navnet på det pågældene tilbehør, så man får en idé om hvad det er for noget, og om det er noget man har brug for.

bare lige et par småting :)

Held og Lykke med siden,

Mvh Jeppe

Hej Jeppe,

Mange tak for at du har taget dig tid til at gennemse vores side. Dine bemærkninger er meget konstruktive og vil helt sikkert gå direkte i vores to-do liste.

Tak!

Dennis Larsen
SikkertHjem

SikkertHjem.dk - Billigt. Simpelt. Sikkert.  »Komplet Alarmsystem kun 99,- /mdr.«  Besøg: www.SikkertHjem.dk 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Nov 08
Indlæg ialt: 55
Fra  SiteTech Webudvikling Skrevet kl. 22:03

Det jo slet ikke så ringe endda!

Jeg vil lige selv smide min feedback. Har dog ikke læst samtlige 1 mio besvarelser igennem, så ved ikke om andre har nævnt det eller du selv har.

1. Lækkert og brugervenligt
  2. SEO... Du har identiske meta beskrivelser på fx. forside og samtlige undersider i din shop-del. Super ærgerligt.
  3. Jeg ville ændre indkøbskurvens layout. Den som er fast i toppen. Den ligner en predesignet et fra en Joomla template.
  4. Nu vi snakker Joomla, så er det jo altid let nok at beholde den standard opsætning som CMS'et leverer, men synes det er ærgerligt at "nøjes" når I har et så flot og velfungerende design. Så jeg ville bruge lidt tid på designet for de indbyggede komponenter.
  5. Én ting som irriterer mine øjne, er når jeg kommer til en "lang" side. Når jeg er scrollet meget ned på siden og sidemenuen er væk, er alt hvidt og siden mangler lidt en kant for at kunne fokusere på teksten. Med andre ord "flyder" tekst.
  6. Super godt at kombinere så meget tekst med illustrationer. Så mister man ikke motivationen for at læse videre!

Alt i alt thumbs up!

Venlig hilsen

Lasse Planitzer
SEO konsulent og Projektleder
Innovi Web
www.Innovi.dk

Fra Frederikssund
Tilmeldt 30. Dec 08
Skrevet kl. 09:03

Hej Lasse,

Tusinde tak for din tid og interesse i vores side.

Meta beskrivelserne ændres straks. Tak for reminderen til min dårlige samvittighed. :-)

Angående dine forslag til arbejde med design og brugervenlighed, så er disse ideer hermed indsat i vores to-do liste.

Endnu engang tak for din tid. Meget brugbar respons.

Med de venligste hilsener

Dennis Larsen
SikkertHjem

Fra helsingborg
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 395
Fra  handyman-kompagniet Skrevet kl. 11:56

hej dennis.

flot og overskuelig - brugervenlig hjemmeside

mht til informationen! som forbruger kunne jeg godt ønske mig prisen ved køb var vist direkte under månedsprisen, ganske som ved køb af feks. mobiltelefoner.

bedste hilsner sören 

Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 12:39

Hej Sören,

Tak for dit svar, vi arbejder i øjeblikket på at få ændret præcis dette da det desværre skaber lidt forvirring.

TAK

SikkertHjem.dk - Billigt. Simpelt. Sikkert.  »Komplet Alarmsystem kun 99,- /mdr.«  Besøg: www.SikkertHjem.dk

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 12:51

Mine hjemmesider: Fodboldtøj -  Tryk på t-shirts

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)