Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger beklædningsdesigner som samarbejdspartner

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 9. Feb 07
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er på? Og har endda tilføjet dig?

Tilmeldt 9. Feb 07
Skrevet kl. 19:42
Slet ikke nogen der har nogle kommentare?

Vil nemlig gerne i gang hurtigst muligt, men ved slet ikke om tingene kan lade sig gøre, eller hvad og hvordan det er smartest?  

Tilmeldt 27. Feb 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:39
Hej

Jeg er uddannet tøj designer fra TEKO i Herning. Jeg har ca. 6 års erfaring som designer i tøjvirksomheder.

Jeg går i øjeblikket med planer om at blive selvstændig, så jeg at din ide lyder spændende. Jeg vil gerne høre mere.

Lotte

Tilmeldt 9. Feb 07
Skrevet kl. 10:43
Hej Lotte!

Du kan evt. tilføje mig til din MSN?

Så kan vi lige snakke om tingene.

Tilmeldt 20. Dec 07
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 10:36

Hej Kristina

Prøv at tjekke www.ellaschmidt.dk

Vi er meget interesseret i et samarbejde med en der kan sælge. Johanne som er designeren har i et par år efter endt uddanelse forsøgt at få afsat sit tøj under Johannesdesign- og alle er helt vilde med det, men der kommer bare ikke noget salg, derfor forsøger vi nu en relancering.

Så hvis du finder tøjet interessant skriv.

Morten 

Tilmeldt 9. Feb 07
Skrevet kl. 11:14

Hej Morten.

Mit liv har taget en uforudset aendring, da min kaereste har valgt at vie sit liv til dykning. Derfor er jeg kun i Danmark 6 mdr. i aaret. Jeg ville mere end gerne hjalepe jer og jeres forretning, men jeg kan desvaerre ikke goere saa meget fra udlandet.

Jeg haaber inderligt, at I faar fremgang i salget!

Mvh Kristina 

Tilmeldt 8. Oct 07
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 03:29
Hej Kristina jeg blander mig lidt her.... Jeg lancerer om 3 uger mit brand CPH på en meget stor fashion og jeans messe i Barcelona i samarbejde med en licenstager på verdensplan. Jeg ønsker samarbejdspartnere i Scandinavien som agenter el. distributører. Har udover dette concept flere andre projekter i støbeskeen, men slår ikke større brød op ....... Hører gerne fra dig. Allan all@cph-cph.com www.cph-cph.com
Side 2 ud af 2 (17 indlæg)