Hvilke erfaringer har I som erhvervskunder med diverse udbydere?
Jeg mener at det er nogenlunde sådan her, hos de tre andre "store" teleselskaber:
Telia: Gratis viderestilling, men 96 øre pr. påbegyndt minut, at aflytte telefonsvarer. Dog uden opkaldsafgift.
Telenor (MobilDeal): gratis viderestilling, og gratis at aflytte
3: Du betaler både for viderestilling, og for at aflytte + opkaldsafgift. Forskellig pris afhængig af abonnement. Da telefonsvareren på forunderlig vis ikke er en del af 0på3 (så det kan jo ikke være et af 3's egne numre telefonsvareren ligger på...), tæller den som et eksternt opkald, og du betaler enten den normale minuttakst, eller får fratrukket minutterne i evt. inkluderede eksterne minutter i din pakke. + opkaldsafgift.
Hvad det betyder i kr. og ører, afhænger naturligvis af hvor mange opkald og viderestillinger man har til telefonsvareren. Men min erfaring siger mig, at det let koster over 1.000 kr. pr. år.
Har man så 40 - 50 numre, skal der ikke meget matematik til at regne ud, at det kan blive til mange penge. Teleselskaberne har i hvert fald regnet den ud :o)