Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer med teleudbydere

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Vesterbro
Tilmeldt 13. Dec 10
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Vesterbro
Tilmeldt 13. Dec 10
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

Anyone? :)

 

Mvh. Teis

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 3. Jul 10
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg kan måske hjælpe dig, jeg sælger abonementer fra Callme,

TDC er noget af det alle dyreste og dårligste på markedet når det angår kundeservice og service generelt.

Smid evt. en PB hvis du har lyst til at vide mere om hvilke løsninger jeg kan tilbyde dig til mobiltelefoni og/eller fastnettelefoni hvis det er det du har brug for.

MVH

Torfin

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 10
Indlæg ialt: 364
Fra  Søren Sjøgren, foredragsholder Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger Skype med et online nummer - og Skypes egen app til iPhone kan køre på 3G, så jeg kan også have det med mig hvis jeg har brug for det.

Desuden Oister til mobilen. Det eneste minus ved det er at opkald i udlandet ikke er muligt. Men det er en fornuftig løsning til mit behov.

S

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Teis:

Hvilke erfaringer har I som erhvervskunder med diverse udbydere?

Jeg mener at det er nogenlunde sådan her, hos de tre andre "store" teleselskaber:

Telia: Gratis viderestilling, men 96 øre pr. påbegyndt minut, at aflytte telefonsvarer. Dog uden opkaldsafgift.

Telenor (MobilDeal): gratis viderestilling, og gratis at aflytte

3: Du betaler både for viderestilling, og for at aflytte + opkaldsafgift. Forskellig pris afhængig af abonnement. Da telefonsvareren på forunderlig vis ikke er en del af 0på3 (så det kan jo ikke være et af 3's egne numre telefonsvareren ligger på...), tæller den som et eksternt opkald, og du betaler enten den normale minuttakst, eller får fratrukket minutterne i evt. inkluderede eksterne minutter i din pakke. + opkaldsafgift.

Hvad det betyder i kr. og ører, afhænger naturligvis af hvor mange opkald og viderestillinger man har til telefonsvareren. Men min erfaring siger mig, at det let koster over 1.000 kr. pr. år.

Har man så 40 - 50 numre, skal der ikke meget matematik til at regne ud, at det kan blive til mange penge. Teleselskaberne har i hvert fald regnet den ud :o)

 

 

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 6. Dec 10
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan kun sige jeg har haft rigtig dårlig erfaring med Telenor:

Sagen var den at jeg havde sagt mit mobilbredbånd op i april måned 2010. Men lige pludselig dukkede dukkede der et giro kort ind for 1 måneds mobil bredbånd i december 2010. Ringede til dem ventede i omkring 30 min og fik kontakt til deres "kundeservice". Jeg forklarede ham at det var sagt op i april måned og spurgte ham hvornår der sidst var data trafik. Han svarede der sidst var mobiltrafik i april måned. Det passede meget godt med der hvor jeg sagde det op. Men men nej det var ikke sagt op i april og jeg fik også at vide der var regninger siden april og han brugte argumenter, som "Det er ikke sagt op selvom det ligger i skuffen" og jeg kan ikke se at der har været nogen medarbejder over dig. Han insisterede på at jeg skulle gå ind på telenors hjemmeside for at henvende mig til telenors kundeservice via en kontaktformular. Jeg spurgte så om jeg kunne snakke med en anden medarbejder, men nej, det kunne jeg ikke. Det var deres standard prosedyre. Jeg snakkede med ham så i 45 min og blev så videre stillet til en "fagcoach". Der godt kunne se at det var en fejl fra deres side.

De bedste hilsner
Freelancerbasen

FREELANCERBASEN - KLIK HER FOR AT FÅ BESKED

- Gratis portal for virksomheder & freelancere, kommer snart.

Fra Vesterbro
Tilmeldt 13. Dec 10
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren Sjøgren:
Desuden Oister til mobilen. Det eneste minus ved det er at opkald i udlandet ikke er muligt. Men det er en fornuftig løsning til mit behov.

Hej Søren,

Jeg har også Oister og det er muligt på 'Mit Oister' at åbne for udenlandstelefoni.

 

Mvh,. Teis

 

Fra Grindsted
Tilmeldt 8. Jan 11
Indlæg ialt: 320
Fra  CRC Scriptor Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan blev sagen så afsluttet?

På hvilket tidspunkt af dagen ringede du?

Hvor lang tid snakkede du i alt? Er lidt svært at læse ud fra din tekst.

Jeg vil gerne vide lidt mere, lige nu er det jo en ret ensidig fremstilling? Hvor du glemmer afslutning af sagen osv?

Mvh Carsten

Vil du gerne have stærke, konvertérbare tekster - klikker du her 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)