Spændende tråd.
Jeg kan ikke sige så meget om, hvordan min hverdag ser ud, for den er (heldigvis) meget forskellig. Jeg gør dog få ting, som jeg er glade for i hverdagen.
Jeg stiller ikke vækkeuret medmindre jeg har et bestemt møde, jeg skal nå. Dvs at jeg altid sover indtil jeg vågner af mig selv (eller konen vågner).
Jeg starter ALITD dagen med havregryn uden sukker. Det giver en rigtig god balance helt op mod frokosten.
Når jeg har lyst til inspiration tager jeg bilen rundt omkring og lytter til udvalgte podcasts. Men når jeg har lyst til eksspiration (dvs. at komme ud med noget i stedet), tager jeg toget, for så kan jeg skrive.
Jeg vægter både at være produktiv, men også at være rekreativ. De to ting har det så godt sammen.
Jeg tager en powernap, hvis jeg synes, der er brug for det.
Jeg nyder i høj grad at lave mad og bruger gerne 1½-2 timer om dagen på det i selvskab med god musik og et glas vin. Maden og resten af aftenen nyder jeg så med konen og evt. venner / familie (medmindre jeg er ude og holde foredrag).
Når jeg skal sove, læser jeg indtil jeg er så træt, at jeg ikke kan fokusere længere. Hvis jeg får idéer mens jeg læser, så skriver jeg dem i min notesblok, så jeg ikke ligger og tænker over dem mere (og derfor holder mig vågen).
Dbh
Tommy