Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan er din hverdag?

Side 2 ud af 4 (38 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg står ca klokken 9 nogle gange lidt træt sover fra 7.00 til 16.00 har lidt natklub arbejde som erotisk danser og til stripper til fester og polterabend

jeg sider i tog imellem mine strip job - skole - famile - venner  mv.og er på amino.dk imens

går lidt skole vil være bedre til engelske og retstavning dansk

går en del til ballet dans 2 gange ugentlig

løber ca 120-150 km om ugen

styrke træner 1 - 2 timer  3 gange om ugen

jeg tager lidt sol , som måske kan ses

går i seng når kommer hjem fra tog turen og slukker for computeren bliver tit fra 00.00 til til 7.00 før jeg kommer hjem i seng

 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus
Tilmeldt 8. Aug 10
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Det handler vel også om hvilket stadie man er på, er man ved at udvikle et kommende guldprojekt, har man en forretning der kræver overvågenhed 24 timer i døgnet, er man bange for at outsource, eller har måske ikke vurderet mulighederne for at outsource? Tror progammeringsopgaver kan outsources hvilket også ofte afspejler sig i virksomheder der har økonomien til det.

Under hårde opstarts processer er der naturligvis flere forskellige vinkler i en virksomhed der skal varetages og her tror jeg bestemt at workload kan være noget større. Hvis man hiver fat i de garvede gutter fra større virksomheder, Martin Thorborg, Jesper Buch mv. er jeg sikker på de har haft perioder i deres liv hvor livet har været ufattelig hårdt og ikke just lutter lagkage. Jeg mindes også Jesper Buch snakkede om opstarten i Just-Eat hvor han sov på en Coca Cola madras på kontoret, og arbejdede fra 7-21 hver dag for at få det op og køre, og her var Just-Eat ikke på toppen, gennembruddet kom først langt senere, hvilket vidner om at man skal kunne tåle modgang, før man oplever medgang.

Jeg står op mellem 7-8 for tiden - jeg vågner ved en 7 tiden og ligger så og brainstormer lidt over dagens opgaver med en notesblok hvis jeg kommer på noget bestemt jeg skal huske. Det giver mig blod på tanden til resten af dagen. Jeg arbejder frem til kl. 17 hvorefter jeg tager en tur i fitnesscenter - faktisk hver dag, hvor jeg bruger 1 time til 1½. Når jeg kommer hjem afslutter jeg dagens arbejde med en god omgang mad, og planlægger hvad der skal ske i morgen. Jeg arbejder ligeledes henover weekenden for at sørge for at tingene står klar til ugen efter. Jeg har fundet ud af at det handler om at have fantastiske kollegaer/partnere, da det kan motivere en meget mere end det rette arbejde. 

Spændende arbejdsgange folk har herinde, der er nogle ting jeg vil prøve at kigge nærmere på. Nogle der dyrker motion om morgen og hvordan ser kosten ud for folk? 

Livet er hvad du gør det til - Følg mig på min hjemmeside - Micky Weis

Tilmeldt 29. Sep 10
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg står op, går i skole og prøver at finde noget og lave når jeg kommer hjem. Smile er ik så glad for lektier, så vil gerne have et projekt at give mig til. men hvis alle iværksætteres dag er som Runes, tror jeg ikke at jeg vil "leve af det", men bare ha det som hoppy.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Mellem 08:00 - 15:30 passer jeg min uddannelse/faste arbejde. 15:30 - 17:00 bliver brugt på idræt i form af hockey,badminton eller løb.
Fra kl. 18:00 har jeg fast 3-5 timer, hvor jeg arbejder med mine sider mens TV'et er tændt. Det er ret løst, for der skal være plads til at følge med i de forskellige TV-programmer :-)

Jeg bruger typisk weekenden på at løse de opgaver jeg har for eksterne kunder, da jeg kan arbejde mere koncentreret der.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit 

Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Rune Jensen:

Hej kære iværksættere.

Jeg kunne godt tænke mig at høre, hvordan jeres hverdage ser ud, da jeg er meget interesseret i at finde ud af, hvor forskelligt det er fra én iværksætter til en anden.

For at starte ud kan jeg afsløre, at jeg står op kl. 05:00 hvér hverdag og sparker dagen igang med at indtaste ordrer og besvare e-mails, der måtte være kommet hen over natten. Derefter logger jeg på Skype, skulle der være bud efter mig, og fortsætter eventyret med kundeservicetelemarketing og salg, betjening af ordrer og korrespondance med kollegaer, afhængig af travlheden den respektive dag. Kl. 16:00 begiver jeg mig ud i optimering af webshoppen, bogføring og anden administration, programmering, mens jeg holder linjen åben til kundeservice, som jeg i øvrigt sørger for at pleje, til jeg går i seng omkring 22:00 til 23:00. Er der tidsmæssigt overskud til en god film og et godt glas rødvin, kan dette godt presses ind til sidst i dagens program.

Jeg er spændt på at høre, hvordan jeres hverdage hænger sammen. Min typiske hverdag er jo, i modsætning til mange iværksættere jeg kender, ret forudsigelig.

 

Wawo du har jo slet ikke tid til spise lidt mad jo. Jo det er hårdt at være iværksætter.:)

Markedsføringsforum - kom og være med!

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Her i den mørke del af året har jeg ikke ret nemt ved at komme op kl. 7 om morgenen, så der bliver klokken ofte 8 eller 9 inden jeg er på vej ud af døren i retning mod kontoret.

Der tilbringer jeg så normalt tiden indtil 16-17-18 stykker, alt efter hvad der lige SKAL være færdigt den pågældende dag og om jeg er inde i et godt flow med tingene.

Min kollega har det på samme måde, så vores aftale er blot at vi helst skal være der begge to inden frokost, så vi har tid til at spise den sammen og drøfte verdenssituationerne. Smile
Vi har ikke noget med faste arbejdstider i firmaet, det gælder bare om at optimalt produktiv når man er der og ikke blot at være der fra 8 -16.
Frihed under ansvar og ikke noget timetalstyrani er vejen frem.

Udover arbejdet på kontoret går der nemt et par timer om aftenen med at svare på mails der ikke lige hastede og andre småting der blev lagt til side i løbet af dagen.

Fritiden går med alle mulige og umulige projekter, alt lige fra at hente 12 m3 brænde i skoven, der skal saves, køres hjem, kløves og stables (jeg er ret glad for min brændeovn og den er ret sulten på denne årstid) mit drivhus, min motorcykel og alt muligt andet, alt efter vejret.
Her om vinteren er det bedste nu at komme ud på jagt. Smile

Det er først her de seneste par år jeg har formået at få banket min arbejdstid ned omkring et normalt leje omkring 30-50 timer om ugen, tidligere gik der nemt 12 timer om dagen, 5 dage om ugen på arbejde + det løse i weekenderne.

Men det holder man ganske enkelt ikke til i længden og tingene kører fint som det er nu, så skal der også være tid til at være menneske ved siden af.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Ringkøbing
Tilmeldt 15. Nov 09
Indlæg ialt: 191
Fra  Fjordens Wellness Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er nok som så mange andre siger her inde også det kommer an på hvor man er også hvad man laver.

 

Jeg har fast arb s tid tirsdag - lørdag fra 9.30 - 17 som minimun, Der udover har jeg tid nogle kunder efter kl 17 også laver jeg alt rengskab selv så det er tid søndag eller mandag. :)

 

Men er dog også ved at finde ud af at de mange timer på jobbet hver uger er ved at være for meget og at det ikke går at man udskyder sin ferie hele tiden.

fx. nåde jeg slet ikke at nyde mit bryllup i aug. 2010 fordi jeg have fortravlt med mit job og med at få det til at passe. jeg arb dagen før fuld tid og tog derefter ud til mine forælder og fik lavet min sang færdig til min kommen mand og gik i seng. så ryttet vi hele huset op søndag og mandag da vores venner rigtig havde været igang. derefter gik arb igang igen.

Tit sidde rjeg hjemme om aften og arb. det er nogle lange dage og skal snart have en ende.

( tog en strres test igår på opfordring fra min mand og en veninde, man kunne max får 150 og min lå på 260 selvom jeg ikke følger jeg strreser. )

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Rune Jensen:

Hej kære iværksættere.

Jeg kunne godt tænke mig at høre, hvordan jeres hverdage ser ud, da jeg er meget interesseret i at finde ud af, hvor forskelligt det er fra én iværksætter til en anden.

For at starte ud kan jeg afsløre, at jeg står op kl. 05:00 hvér hverdag og sparker dagen igang med at indtaste ordrer og besvare e-mails, der måtte være kommet hen over natten. Derefter logger jeg på Skype, skulle der være bud efter mig, og fortsætter eventyret med kundeservicetelemarketing og salg, betjening af ordrer og korrespondance med kollegaer, afhængig af travlheden den respektive dag. Kl. 16:00 begiver jeg mig ud i optimering af webshoppen, bogføring og anden administration, programmering, mens jeg holder linjen åben til kundeservice, som jeg i øvrigt sørger for at pleje, til jeg går i seng omkring 22:00 til 23:00. Er der tidsmæssigt overskud til en god film og et godt glas rødvin, kan dette godt presses ind til sidst i dagens program.

Jeg er spændt på at høre, hvordan jeres hverdage hænger sammen. Min typiske hverdag er jo, i modsætning til mange iværksættere jeg kender, ret forudsigelig.

Pas på med at overarbejde, jeg har prøvet at drive supermarkeder med cirka 100 timer hver uge på arbejde.
Det smadrede mit helbred.
Det handler ikke om hvor meget du kan tjene men hvad du skal bruge til at leve et lykkeligt liv.
Kan du prøve alle dine drømme med 20.000 kr om måneden, så er der ikke meget grund til at arbejde konstant og tjene 50.000 - 100.000 - osv.

Min dag starter med jeg står op 5.30 og går ned og kaster bold og hygger mig med mine collier.
Så spiser jeg noget mad på vej til skole, jeg er der fra 8.10 til 15.10
Når mine skole projekter er klaret læser jeg og bliver bedre til en række emner.
Udover det, så er jeg startet på mit første rigtig store kommercielle projekt, som jeg har fundet 2 samarbejdspartnere til.
Det bliver min aften brugt på.

Jeg er stor fan af 4 hour work-week og anser den som en bibelSmile

En god ven døde ung af sygdom, selv om han var ung, så kunne han godt se det vigtige i livet.
Pas din familie og venner, glem det unødige, tjen hvad du skal bruge og lev livet 24/7.
"Glem de unødige" har jeg selv lagt stor betydning i, f.eks. er det virkelig det værd at skændes med kæresten over ligegyldige ting?

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 02:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 06:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Rasmus Lindgren:

Sjovt, jeg har netop lavet en video af min hverdag.

* Følg iøvrigt også med på min blog om The 4-Hour Workweek

God og sjov video du har lavet der :) 

Omgivelserne minder lidt om mine her i Thailand.

 

Side 2 ud af 4 (38 indlæg)