Hej allesammen, (det her topic burde ligger i hygge hjørnet, men den melder fejl når jeg går ind på det forum.) Jeg har brug for hjælp, situationen er den, at jeg fik lavet en lås der skulle skiftes ud af en låsesmed, handlingen forgik sådan her. Handling Dag1 : han kommer kigger på den, da han ikke har taget en ny lås med(hvilket han godt vidste). Han skruer det fra hinanden og tager det med. Dag 5: Jeg går derned og siger, de ikke behøver at sætte den i, men nu hvor jeg har sagt de skulle bestille det, så vil jeg gerne købe det af dem. Han siger at deres låsesmed har den med sig, og spørger om han må komme forbi og aflevere den (jeg bor 30m, fra smeden så jeg kunne også have hentet den der, og det ved de godt) Dag 6: han kommer med den, jeg tager den og han smutter igen, og jeg sætter den i døren. Problemet De har sendt en regning på låsen ca 300% dyre end man kan få den til på nettet (fair nok..) Hvad kan jeg gøre? - det her er helt urimeligt.
|
Havde du aftalt en pris med låsesmeden eller er du bare utilfreds over at det er dyrere end på nettet?
Som jeg læser det, så har du selv bestilt manden til at komme og kigge på opgaven, og ladet ham tage den gamle lås med, samt bestilt en ny..
Jeg kan dårligt se hvordan han kan have gjort noget forkert, naturligvis er hans produkt dyrere end i en webbutik, hvor de ikke lige kommer ud forbi for at se hvad det er for noget der skal skiftes, ikke har samme udgifter til biler, låsesmede osv.