Hej. :-) Jeg har brugt en del tid på det seneste ved, at læse om SEO - mere specifikt, SEO artikler. Jeg vil gerne være i stand til at skrive sådanne, og jeg blev opfordret til at læse om emnet. Jeg har en del bøger på .pdf liggende på computeren nu, bl.and. light-versionen af SEO 2.0 af Mikkel deMIB som blev mig anbefalet. Men jeg har altid troet på 'learning by doing'. Jeg kan bruge rigtigt, rigtigt lang tid på at læse om de forskellige ting, men jeg tror ikke på at, det rigtigt rykker før jeg får prøvet det af. Jeg har derfor skrevet et par artikler om fiktive emner, som at min fantasi har bidraget med. Men jeg vil rigtigt gerne have lidt feedback på hvor præcis det er at jeg står, da det vil hjælpe i min yderligere udvikling mere, end den næste SEO bog vil. Hvis der er en herinde med lidt forstand på emnet, og en smule tid til overs, ville jeg være meget taknemmelig over en test eller to. Smid mig et emne på pm eller icanseeyousad@gmail.com - så sender jeg mit bud på en artikel tilbage, og så håber jeg på en linje eller to konstruktiv kritik, og jeg vil naturligvis stå til rådighed hvis jeg kan returnere tjenesten! :) mvh Halfdan Timm
|
Hej,
Smid gerne en artikel af sted til min mail: kristian(a)seotext.dk og jeg vil give dig konstruktiv kritik tilbage :)
Emnet er helt op til dig at vælge.
Glæder mig til at læse den.
Mvh.
Kristian