Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hurtig Joomla! hjælp - Betaler.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Mar 10
Indlæg ialt: 538
Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Er der nogle Aminoer der kan hjælpe mig lidt her.

Jeg skal have købt dette template her, men der mangler en vigtig funktion i det som jeg godt kunne tænke mig at en her inde fra kan hjælpe lidt med.

Det der mangler er en side i topmenuen der hedder produkter, hvilket i sig selv jo "bare" er at oprette en.

Men derefter skal der i siden være en kategori "widget" eller hvad det hedder i Joomla hvor brugerne kan se alle brands og gå ind på det produkt de ønsker at se.

Det skal fungerer som denne side når man går ind på et produkt:

http://shop.dsdisplay.dk/Prof__monitor/NEC/NEC_MultiSync_LCD3215_32_LCD_monitor_m_DST_Touch_60002651__DSPID1675

Tilmeldt 30. Sep 10
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 12:53

Okay...

Er det en slags menu som der er ude i venstre side?

altså eks.:

Sony
Phillips
LG

......Hvor der så endviderere underkategorier?

Sådan en menu hedder et Modul i Joomla.

Man kan også gøre det standard i de menuer som medfølger.

Mvh.
Glen

Pitstop1000.com
Funny videos and babes

Tilmeldt 24. Mar 10
Skrevet kl. 12:56

Ja, det er blandt andet det. Men det er også billedevisningen af produkter som der er på den henviste side, og så en måde at vise de specifikationer på.

Tilmeldt 30. Sep 10
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 13:18

Ok. jeg tror jeg er med.

Skal det være en shop løsning, hvor folk også kan købe det? 

Jeg har blandt andet lavet:
Din Computerhjælp

og

Pitstop1000

Jeg kan godt lave det til dig mod betaling, men så foreslår jeg vi taler sammen om hvad du præcist ønsker, pris og tidhorisiont.

Mvh.
Glen

Pitstop1000.com
Funny videos and babes

Tilmeldt 24. Mar 10
Skrevet kl. 14:32

Nej, folk skal ikke kunne købe noget. Men det skal være en shop funktion, hvor man deaktivere indkøbskurven og resten af "købe funktionen"

Fra Mørkøv
Tilmeldt 26. Jan 10
Indlæg ialt: 363
Skrevet kl. 22:10

Hej JaskoB

Jeg har en bred erfaring med Joomla, men jeg må ærlig tilstå jeg ikke helt er med jer.

Du vil have en produktmenu, som åbner en ny side, som har nogle underpunkter? Eller hvordan?

Og du vil have en shop, hvor indkøbskurven er deaktiveret? Den forstår jeg ikke helt.

Tilmeldt 24. Mar 10
Skrevet kl. 08:48

Det med at man kan deaktivere shoppens indkøbskurv skulle være en standard funktion i Joomla. Det er mere så folk ikke kan tilføje ting til en kurv og betale for dem, det virker ikke særlig indviklet, da den samme funktion er gældende i alle andre løsninger fx. Wordpress' ecommerce plugin og eshop.

Men det jeg gerne vil have er at der i topmenuen er en helt almindelig side der hedder produkter. Det er bare at oprette en side og placere den i topmenuen.

Når man så går ind på den side, skal der i højre eller venstre side være en kategori med alle de forskellige produktkategorier og brands.

Når man så har valgt det brand og produkt kommer man ind på en alm. produktside.

Lige som denne side:

http://shop.dsdisplay.dk/Projektor/Hitachi/Business_modeller/Transportabel_installation/Hitachi_CP-X3_WXGA_2000_Ansi_lumens_CPX3__DSPID600

Fra Mørkøv
Tilmeldt 26. Jan 10
Indlæg ialt: 363
Skrevet kl. 10:12

Joomla har som standard slet ikke noget shoppingmodul indbygget. Så at der skulle være en standard deaktiveringsfunktion indbygget, bliver jeg lidt små-forvirret over Confused

Nå, men hvorom alting er. Jeg ville gøre flg.:

Oprette et menu-modul, og placere det der hvor du gerne vil have det i dit template. Menu-modulet skulle så tage niveau-2 menuer af hovedmenuen (kommer lidt an på hvor mange submenuer du har), og så er det bare i gang med at oprette "undermenuer" i hovedmenuen. Herefter skal du lige ind og redigere i dit mainmenu modul, og sætte slutniveau til 2 (eller hvad du nu har af submenu levels).

Det er lidt indviklet at forklare, men noget nemmere at vise. Skriv evt. til mig over siden her, så kan vi tage den derfra?

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 10:40

Hvis du bruger VirtueMart kan du disable prisvisningen (det sammen kan du også med Joomla webshoppen redSHOP som vi står bag) men jeg er ikke sikker på at folk kan smide i kurven og gå igennem tjek ud processen hvis ikke der er priser på i VM.

I redSHOP kan det gøres via "request a qoute" featuren hvor man så anmoder om en pris.

Derudover vil du vist gerne have et VirtueMart Menu Module som automatisk kan vise dine brands (manufacturers) i menuen - dette findes også.

Hop på JED (extensions.joomla.org) og søg og du skal finde :)

Tilmeldt 24. Mar 10
Skrevet kl. 10:50

Jeg skal til at igang med selve siden her indenfor kort tid, og så kontakter jeg jer lige når det er tid til at få den funktion implementeret. :)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)