Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Godt webhotel med nyhedsbrev

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg skal til at oprette min hjemmeside og kigger rundt på alle de forskellige muligheder for webhoteller. Jeg leder efter et med flotte designskabeloner, som man selv kan rette ret meget i - ændre billeder i topbanner på forskellige sider og den slags, og som også har mulighed for at tilmelding til nyhedsbrev. Kan I anbefale nogle gode (og billige)?

Jeg har set på aweber.com, men kan ikke helt gennemskue om jeg skal kunne programmere for at implementere det i min hjemmeside - og jeg kan kun det allermest basale html-programmering, så jeg ønsker et sted, jeg ikke skal kunne programmere.

Håber I har nogle gode tips!

På forhånd tak - Christina

Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 12:47

Måske var http://www.mono.net/dk/ noget for dig?

Fra Roskilde
Tilmeldt 18. Apr 08
Indlæg ialt: 251
Fra  Skjoldby & Co ApS Skrevet kl. 12:56

Hej Christina

Det kommer an på formålet. Jeg vil umiddelbart anbefale dig at bruge Wordpress som hjemmesideprogram. Hvorfor wordpress? Der er rigtig mange udbydere der kan tilbyde webhotel til wordpress - også hos os :-) Dvs. du kan flytte din hjemmeside til en ny udbyder hvis du har behov for det. Til Wordpress findes der også et hav af skabeloner nogle gratis og nogle du kan betale for.

Mht. nyhedsbrevssystem så er dem som findes i CMS produkterne sjældent noget værd i længden, men det kan være en start. Vi er selv forhandlere af Quasar men ellers er Ubivox også et fantastisk system. Igen - det kommer an på formålet.

Håber du kan bruge ovenstående til noget.

Mvh
Lars

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 13:27

Hej Christina, 

Jeg vil også anbefale dig at bruge Joomla eller Wordpress hvis du kun skal kunne redigere i forskellige designskabeloner. Også synes jeg du skal bruge et webhotel hvor du har mulighed for at flytte dit site for ikke at blive bundet af deres "hjemmeside program" og skabeloner. 

Vi kan f. eks tilbyde 3 månders gratis hosting hos PlatinHOST. Her hjælper vi gerne med at lægge din hjemmeside op og du har mulighed for at ringe og få support 24 timer i døgnet fra mandag til fredag samt chat support i weekenderne! 

Kontakt os på info@platinhost.dk også skal jeg nok hjælpe dig med at installere en skabelon til Wordpress. 

Rigtig god dag!

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Tilmeldt 18. Jan 11
Skrevet kl. 21:22

Hej og tak for jeres svar - dem vil jeg prøve at tjekke ud :-)

Tilmeldt 18. Jan 11
Skrevet kl. 10:15

Nå - jeg må lige spørge lidt mere, beklager.

Jeg downloadede WordPress i går, men hvad så. Så vidt jeg kan se, så skal jeg uploade det til et webhotel, før jeg kan bruge det - eller hvad?

Jeg ville jo gerne se mulighederne, før jeg beslutter mig...

Og så et spørgsmål om søgemaskiner. Kan jeg forvente, at de webhoteller, der kommer længst frem i google-søgningerne, det er også der hvor mit site vil komme længst frem - eller hænger det slet ikke sammen?

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 10:48

Ja du er nød til at lægge det op på et webhotel for at kunne se det - og hvordan det firma du vælger at købe dit webhotel hos er placeret på google, har ikke noget med hvordan din hjemmeside bliver placeret. 

Send en mail til info@platinhost.dk så skal jeg sende dig adgang til et test domæne med Wordpress, så kan du se om det er noget for dig!

Ha en fantastisk dag!  

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Fra Roskilde
Tilmeldt 18. Apr 08
Indlæg ialt: 251
Fra  Skjoldby & Co ApS Skrevet kl. 10:50

Hej Christina

Du skal have et webhotel for at afprøve den Wordpress du har downloaded - alternativt skal du selv installere webserver og php på din maskine, men det vil jeg dog fraråde - det kan være meget bøvlet og tidskrævende. I stedet kan du måske prøve at oprette en bloghttp://www.wordpress.com - det er gratis. Det eneste er den kommer til at hedde noget med wordpress.com - dvs. du får ikke dit eget personlige domænenavn. Og om den har nogle begræsninger i forhold til hvad du kan på en wordpress på dit eget webhotel, ved jeg ikke.

Sikke et godt spørgsmål mht. placering i google. Jeg er ikke SEO ekspert men jeg har hørt en masse myter og har nogle gisninger, men ingen dokumentation, så det vil jeg af mine egen professionelle stolthed ikke udtale mig om. :-)
Men det er super interessant spørgsmål, så jeg har tilladt mig at stille det i SEO forummet: http://www.amino.dk/forums/t/113177.aspx?#754509. - Lad os se hvad eksperterne svarer.

Tilmeldt 18. Jan 11
Skrevet kl. 22:04

Igen mange tak for jeres svar - og også tilbud om hjælp. Jeg har startet med at lave min egen lille ting på wordpress.com. Jeg er ikke helt sikker på, at det er det rigtige for mig, for jeg skal ikke have en blog.

Planen er, at jeg skal have et site, der udbyder workshops og derfor præsenterer dem og så mig selv og mine med-trænere. På sigt evt også materiale, som man kan købe direkte.

men nu kan jeg genkende, at jeg har set en masse danske sider - også nogle med næsten samme formål - der er lavet med wordpress, så måske jeg lige skal overveje det igen.

Og tak for svar omkring det med om webhoteludbyderen vil påvirke min placering på google. Jeg vil fluks tjekke den anden tråd.

Tilmeldt 4. Oct 10
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 16:59

Flotte Lipgloss, og stort udvalg i makeup og parfume.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)