Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis annoncer på ny netavis

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at starte en ny netavis på Djursland - der er 40.000 potentielle læsere, meeeeen det er selvfølgelig kun ganske få af dem der allerede nu kigger forbi siden.

For at imødekomme den naturlige skepsis mange har overfor bannerannoncering på nettet, er annonceringen gratis - i første omgang i den første måned fra opstart den 27. januar.

Alt hvad det kræver er et banner i et format, der kan bruges på siden (dem kan i ser her).

Det er fuldstændigt omkostningsfrit og uden risiko at være med - man skal bare sende sit banner til salg@syddjurs.nu.

Netavisen kan ses på www.syddjurs.nu - men vær opmærksom på, at avisen først går i luften om en uge:)

Fra Hobro
Tilmeldt 30. Dec 09
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 12:31

Majbritt Jacobsen:

Jeg er ved at starte en ny netavis på Djursland - der er 40.000 potentielle læsere, meeeeen det er selvfølgelig kun ganske få af dem der allerede nu kigger forbi siden.

For at imødekomme den naturlige skepsis mange har overfor bannerannoncering på nettet, er annonceringen gratis - i første omgang i den første måned fra opstart den 27. januar.

Alt hvad det kræver er et banner i et format, der kan bruges på siden (dem kan i ser her).

Det er fuldstændigt omkostningsfrit og uden risiko at være med - man skal bare sende sit banner til salg@syddjurs.nu.

Netavisen kan ses på www.syddjurs.nu - men vær opmærksom på, at avisen først går i luften om en uge:)

Det kan jeg godt li, sådan noget som du har gang i her.. Jeg vil måske godt ha www.johnnysks.dk eller www.single-forum.dk lagt derpå og vil også laver rekame for din side :) 

Mvh Johnny sørensen

www.DK-Event.dk

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 12:32

Hej Majbritt.

Det er da et fint tilbud Yes

Jeg har sendt en email.

Mvh.

Kurt, ShopNyt

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 12:56

Hej Johnny - Tak - og du sender bare en mail;)

Kurt - de er lagt på begge to:)

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 16:26

Majbritt Jacobsen:

Kurt - de er lagt på begge to:)

Tak for det :-)

Mvh.

Kurt, ShopNyt

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)