Jeg er ved at starte en ny netavis på Djursland - der er 40.000 potentielle læsere, meeeeen det er selvfølgelig kun ganske få af dem der allerede nu kigger forbi siden. For at imødekomme den naturlige skepsis mange har overfor bannerannoncering på nettet, er annonceringen gratis - i første omgang i den første måned fra opstart den 27. januar. Alt hvad det kræver er et banner i et format, der kan bruges på siden (dem kan i ser her). Det er fuldstændigt omkostningsfrit og uden risiko at være med - man skal bare sende sit banner til salg@syddjurs.nu. Netavisen kan ses på www.syddjurs.nu - men vær opmærksom på, at avisen først går i luften om en uge:)
|
Majbritt Jacobsen:Jeg er ved at starte en ny netavis på Djursland - der er 40.000 potentielle læsere, meeeeen det er selvfølgelig kun ganske få af dem der allerede nu kigger forbi siden.
For at imødekomme den naturlige skepsis mange har overfor bannerannoncering på nettet, er annonceringen gratis - i første omgang i den første måned fra opstart den 27. januar.
Alt hvad det kræver er et banner i et format, der kan bruges på siden (dem kan i ser her).
Det er fuldstændigt omkostningsfrit og uden risiko at være med - man skal bare sende sit banner til salg@syddjurs.nu.
Netavisen kan ses på www.syddjurs.nu - men vær opmærksom på, at avisen først går i luften om en uge:)
Det kan jeg godt li, sådan noget som du har gang i her.. Jeg vil måske godt ha www.johnnysks.dk eller www.single-forum.dk lagt derpå og vil også laver rekame for din side :)