Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Directhost - er de gode?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg går og overvejer at skifte hostingudbyder da min nuværende igennem længere tid har oplevet ret lange svar tider på mine sider (5+ sekunder). Jeg er faldet over directhost.dk og synes de ser ok ud. Men vil lige høre om der er nogen herinde der har erfaring med dem især det at have flere domæner og dermed flere websites kørende  på samme webhotel. Er det noget som gør svartiderne langsomme?

NIL

Fra Haslev
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 582
Fra  DirectHost Skrevet kl. 22:58

Hej NIL.

Jeg kan selvsagt ikke svare dig på erfaringer - udover at jeg kan fortælle dig om vores oppetid, der lige pt. ligger på 99.94% siden vi startede, tjekket hvert minut, og med en gennemsnitlig nedetid på ca. 5 minutter.

Se selv en graf her:

DirectHost Uptime

Det vil ikke gøre dine svartider langsommere hvis du har flere domæner på et webhotel - dette gør det kun billigere for dig som kunde.

Mvh.
Frederik Nielsen
DirectHost.dk

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 22:59

kan du give mig et domæne du hoster på en af din(e) server(e)?

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 23:12
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej NIL,

Jeg har desværre ikke erfaring med directhost, vil dog lige give en anbefaling til nogle andre med-aminoer som gør det super godt. De svarer e-mails lynhurtigt og er rigtig billige med webhoteler.

Fortsat god aften! Smile

Med venlig hilsen,
Anders Pedersen

Vil du øge omsætningen i din webshop? Vubla hjælper dine kunder med at finde produkterne de søger.

Fra Haslev
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 582
Fra  DirectHost Skrevet kl. 23:49
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)