|
Nogle der ved hvad manden laver? HAN STOD I SPIDSEN FOR NOGLE HOUSE! OG var i Ledtog med SALESMASTERS I Birkerød ang. noget der hed Duty Free? derefter gik han igang med at importere Hash fra Spanien/Marokko og røg i fængsel!! Vil sgu gerne høre fra ham! |
DAVID VOLKERSEN: Noble House
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
- 1
|
Lidt mystisk tråd ;-) Så vidt jeg ved er han bosat i det nordlige Norge. Men er dog ikke sikker... Men jeg undre mig dog over hvorfor du dog gerne vil høre fra ham. Manden er jo en kæmpe bedrager! og bidrager med intet godt.. Nu er jeg ikke i mlm -branchen, men den mand burde af repekt for mlm''erne ikke en gang nævnes i denne kategori. /Charly |
|
Dato: 09-02-2007 08:32:24 Forfatter: Tyllesen Hej Nu er jeg ikke i mlm -branchen, men den mand burde af repekt for mlm'erne ikke en gang nævnes i denne kategori. /Charly Og derfor er den nu flyttet til kategorien svindlere. Edit: Søgte efter ham på Google og fik bla. dette resultat: http://volkersen.dk/ |
Det var bedre... Skulle David Volkersen kigge forbi, føler han sig nok også mere hjemme her... /Charly |
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
Bliv gratis medlem