Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billigt og godt fragtfirma søges til sendning i DK.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Oct 10
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer,

Jeg er på udkig efter en fast samarbejdspartner, som kan sende pakker i DK til en fornuftigt pris.

Har tjekket DHL og det er meget dyrt i forhold til Post Danmark. Problemet med Post Danmark er at de ikke sender pakker over 20 kg. 

Kender I et godt alternativ?

Tilmeldt 13. Oct 10
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 20:57

Igen som kan hjælpe mig?

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 21:04

Jeg bruger ZAP ( 43439383) til tunge pakker ( + 10-20 kilo og op til paller).

De har gode priser, levering til både privat og erhverv, afhenter her, osv. men er ikke fejlfri. Ikke sådan at forstå at pakker forsvinder, men kan tage 3-4 dage for enkelte.

Du er altid velkommen til at give mig et kald for yderligere erfaringer.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 23:27

Jesper Laugesen:
kke sådan at forstå at pakker forsvinder

Jooo - det sker skam også "ret ofte". Måske har vi bare været uheldige, men vi har den sidste måneds tid mistet 2 pakker gennem ZAP. Og det er vel og mærke kasser på 34 kg og over 1meter lange.

Zap er billig - men måske er der noget om ordsproget at man får hvad man betaler for.

Hilsen Morten

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 09:42

Der er selvfølgelig GLS..

Prøv her

mvh   Geeked

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 10:56

MORTEN@Zap er billig - men måske er der noget om ordsproget at man får hvad man betaler for.

Surt show Morten - det har jeg heldigvis ikke prøvet - men de erstatter vel ?

Iøvrigt enig i ordsproget .

Problemet er bare at der ikke er alternativer, som leverer til private, til en nogenlunde pris.

Så man må vælge mellem "pest og kolera" , og tage de ( for mit vedkommende) forholdsvis små problemer.

I forhold til P.D. tager mine pakker i gennemsnit nok en dag ekstra om at nå frem, men tilgængæld kommer de frem i hel og ubeskadiget form.

Jeg ved ikke om P.D. spiller bold med pakkerne .

GLS bruger jeg ikke da de ikke leverer direkte til kunden, men jeg modtager somme tider pakker gennem dem, og det er det samme som P.D. - de ligner noget der er løgn.

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Skrevet kl. 11:17

Jesper Laugesen:

GLS bruger jeg ikke da de ikke leverer direkte til kunden, men jeg modtager somme tider pakker gennem dem, og det er det samme som P.D. - de ligner noget der er løgn.

Virker du ikke meget, meget negativ i forhold til at modtage pakker ??

Masser af pakker kommer frem uden skader, men det kræver også li´godt, at de er pakket forsvarligt ind.

Jeg har aldrig modtaget en pakke der er ødelagt gennem mange år, og det er fra mange forskellige aktører, store som små.

mvh  Geeked

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 13:34

Lanther@Virker du ikke meget, meget negativ i forhold til at modtage pakker ??

Hej Lanther - nej det synes jeg da ikke.

Jeg forventer pakkerne er hele når de kommer til mig eller kunden, og ikke ligner noget der er spillet bold med - det synes jeg ikke er for meget forlangt.

Selvfølgelig forudsætter det ordentlig indpakning.

Jeg fortæller blot hvordan de pakker jeg har modtaget fra GLS ser ud + flere af de pakker jeg sender med P.D bliver behandlet, og det er ikke tilfredsstillende.

Dejligt at dine pakker ser fine ud - det hjælper bare ikke mig.

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Skrevet kl. 13:54

Jesper Laugesen:

Lanther,

Virker du ikke meget, meget negativ i forhold til at modtage pakker ??

Hej Lanther - nej det synes jeg da ikke.

Jeg forventer pakkerne er hele når de kommer til mig eller kunden, og ikke ligner noget der er spillet bold med - det synes jeg ikke er for meget forlangt.

Selvfølgelig forudsætter det ordentlig indpakning.

Jeg fortæller blot hvordan de pakker jeg har modtaget fra GLS ser ud + flere af de pakker jeg sender med P.D bliver behandlet, og det er ikke tilfredsstillende.

Dejligt at dine pakker ser fine ud - det hjælper bare ikke mig.

Måske har du bare nogle uheldige leverandører i dit område, som ikke behandler pakkerne ordentlig som man bør.

mvh   Geeked

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)