Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"Lorte-arbejde" søges - 5000 kroner mangles!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen,

(I virkeligheden er det ikke lortearbejde, men det giver opmærksomhed - enig? Wink )

Jeg har lidt tid til at skaffe omkring 4000-5000 kroner, og i den anledning mangler jeg arbejde. Jeg går i skole om dagen, men om eftermiddagen/aftenen er jeg frisk på at arbejde igennem, næsten uanset hvad dette måtte være - det skal dog nok lige nævnes at det foretrækkes at det er online-arbejde.

Hvis du finder min tekst, og grammatik tiltrækkende, kan arbejdet eventuel bestå i artikelskrivning - jeg er billig, især da jeg måske ikke kan garantere at den vil være 100% grammatisk korrekt, men den vil være god, og forståelig alligevel - nøjagtigt som dette indlæg.

Jeg kan programmere småting - jeg er ikke så meget for store projekter, men små php-scripts som skal bruges til diverse ting, er jeg også meget villig til at fixe.

Så har du noget som helst, du simpelthen ikke kan overskue, eller noget du ikke gider lave, så er jeg manden for dig!

Jeg er kvalitets-menneske, og jeg lægger hjerte og sjæl i alt hvad jeg laver, også selvom at arbejdet måske ikke er sjovt, men jeg giver mig altid 100%.

Der er sket en del i mit liv for tiden der har sat mig i denne situation, og jeg har ikke lyst til at snakke om det :) Så lad os gøre denne tråd til ren "business".

Vær velkommen til at skrive i denne tråd, eller send mig en PB.

På forhånd tak.

Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 535
Skrevet kl. 19:48

Jeg tror ikke du får nogen til at tilbyde dig noget arbejde ved at omtale det som lorte arbejde.

Rethink, rephrase, and retry.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:50

Thomas Sindberg:

Jeg tror ikke du får nogen til at tilbyde dig noget arbejde ved at omtale det som lorte arbejde.

Rethink, rephrase, and retry.

Jeg tager mine chancer.. Normalt gør jeg ikke det her, tværtimod, jeg arbejder aldrig for andre, men hvis jeg endelig skal gøre det vil jeg gøre det 100% - og hvis man ikke kan se lidt humor i indlægget, så har jeg måske fejlet ;)

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 22:42

Jeg kan godt nu godt se humoren i det, og jeg tror bestemt også jeg kan bruge dig til noget :-)

Smid mig en PM over hvor lang tid du har til at du skal have de 5.000 kroner - så finder vi på noget ;)

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 14:33

Sende dig en PM igår om, at du lige skulle kontakte mig pr mail. Jeg har også lidt arbejde til dig.

Tjek lige om du har fået den?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:37

Jeg har også sendt dig en pm - svar venligst om det er noget eller ej :) ellers skal jeg jo finde en anden til arbejdetet

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)