Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så lykkedes det :-)

Side 6 ud af 8 (80 indlæg)
Fra Værløse
Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 305
Fra  Sushibutik.dk Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du går ind hos en bager vil du se:

Ost, smør, juice, mælk, pålægschokolade, Nutella og en del andet, som står i køleskabet.

Det er oplagt at du også får de produkter med på din side. Måske er det en god ide at vælge et "standard-sortiment", som du så stiller krav til bagerne om, at de skal kunne leverer sammen med morgenbrødet.

Nu har jeg jo endnu ikke set din side og det skal blive spændende at se. Husk at smide penge i søgeoptimering af din side og at lave noget markedsføring, både online og måske lidt i lokalsprøjterne rundt omkring, medmindre du har budget til Søndagsberlingeren og Jyllandsposten m.m.

Forøvrigt ville jeg også gerne have muligheden for, at kunne vælge blandt et udvalg af aviser og lækre flødeskumskager, til eftermiddagskaffen om søndagen:-)

God vind.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 164
Fra  Ledz Media Skrevet kl. 13:42

Super fedt koncept, kan ikke vente på at det går i luften!!

God vind fremover, fedt at se så meget iværksætter sjæl i dette projekt.

Tilmeldt 17. Jan 11
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 14:25

Endnu engang tak for de positive ord.

Glemte da lige at skrive at vi har optimeret systemet så der også er mulighed for at købe færdige pakker, som. f.eks en familiepakke indeholdende 8 rundstykker + 1 pakke smør + 1 liter kakaomælk + 4 wienderbrød, og en valgfri morgenavis

Og mange andre spændende pakker til F.eks jubilæum, fester, dåb. mm

Fra København V.
Tilmeldt 18. Feb 08
Indlæg ialt: 286
Skrevet kl. 14:50
Med øvelokale.nu kan du leje øvelokale på timebasis. Så betaler du kun når du rent faktisk skal øve, og slipper for de faste månedlige udgifter. Du kan booke online hele døgnet rundt. Se øvelokaler i dit område i øvelokale oversigten.
Tilmeldt 17. Jan 11
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 14:57

Hej Chano.

Nok ikke så interessant for vores virksomhed, da vi arbejder under navnet kringlexpressen og er allerede nu blevet godt "kendt" hos bagerne.

Men ellers tak for tilbudet.

M.v.h

kringlexpressen

Fra Århus
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 432
Fra  SpilMedSmil.dk Skrevet kl. 21:36

Hej!

Fedt med pakkeløsninger! Det er da helt sikkert et godt tiltag :)

Godt at høre det går derudaf :)

Med venlig hilsen

Emil Lykkeskov

Passioneret omkring online marketing & Ehandel.

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 569
Skrevet kl. 21:48

Michael Haahr:

Tillykke med det :-D Godt tænkt!
Jeg havde samme tanke sidste år, men kagemand.dk var solgt, så jeg opgav :-D Men held og lykke med det.

Mvh

Michael Haahr
Maler-maling.dk
Billig maling online

Hvorfor dog opgive pga. ét enkelt domæne? :(

Til trådstarter: Super fedt initiativ! Der er ikke noget bedre end bagermad efter en god tur i byen, men satme ikke altid man selv gider hente det :-)

Håber det også sker i københavn!

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 569
Skrevet kl. 22:02

Kringlexpressen:

Endnu engang tak for de positive ord.

Glemte da lige at skrive at vi har optimeret systemet så der også er mulighed for at købe færdige pakker, som. f.eks en familiepakke indeholdende 8 rundstykker + 1 pakke smør + 1 liter kakaomælk + 4 wienderbrød, og en valgfri morgenavis

Og mange andre spændende pakker til F.eks jubilæum, fester, dåb. mm

Efter at have læst hele tråden godt og grundigt igennem, kom jeg selv til at tænke på sådanne pakkeløsninger, lige inden du postet dette, super godt gået! :D

Fra Højer
Tilmeldt 23. Feb 11
Indlæg ialt: 156
Fra  WnB Skrevet kl. 22:04

Tillykke med det ! :)

Jeg er selv ved at starte en virksomhed, så jeg håber på samme succes som dig :)

Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 399
Fra  Butikki Skrevet kl. 01:50

Det var nok en god idé, at registrere kringleekspressen.dk og kringleexpressen.dk. De 2*45 kr. om året kan være godt givet ud.

/Kjeld

Side 6 ud af 8 (80 indlæg)