Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så lykkedes det :-)

Side 5 ud af 8 (80 indlæg)
Tilmeldt 17. Jan 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kringlexpressen.

Det er en sand fornøjelse at læse denne tråd. Jeg vil følge det lidt på sidelininen også. godt gået og held og lykke med det.

Mvh.

Esben

Tilmeldt 17. Jan 11
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 11:33

Vil bare endnu engang sige tak til alle jer som tager sig tid til lige at skrive en lille hilsen her på tråden, dette giver virkelig virkelig bare mod på endnu mere, tusind tak for alle de dejlige kommentarer.

M.v.h

KringleXpressen

Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 12:35

For år tilbage, var der et lignende koncept, hvor det var stabile pensionister, der bragte bagervarerne ud. Hjemmesiden er dog ikke online længere.

Tilmeldt 17. Jan 11
Skrevet kl. 20:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Så er det officielt.

KringleXpressen.dk går i luften mandag d. 4/4-11, hvor guldbageren i Augustenborg bliver den første butik af en lang række bagere vi har lavet aftaler med.

Chaufførerne er på plads, og vi har pt. 21 virksomhedsaftaler (firmabrødsabonomenter) tilmeldt ordningen på Als.

Fortsættelse følger til dem der ser med på tråden.

M.v.h

Patrick

www.Kringlexpressen.dk

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 11
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 20:51

Kæmpe tillykke med din succes.

Det er dejligt med nye projekter i Danmark, det sætter ligesom gang i os andre der går med end iværksætter i maven der bare venter på at springe ud. :)

De bedste hilsner

Nichlas

Tilmeldt 4. Oct 10
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 21:01

Tilykke kringleXpressen

Det er en imponerende succes rate med så stor tilslutning fra bagerene.

Må heldet være med dig, når du går i luften også :)

Flotte Lipgloss, og stort udvalg i makeup og parfume.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 21:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kringlexpressen:

Så er det officielt.

KringleXpressen.dk går i luften mandag d. 4/4-11, hvor guldbageren i Augustenborg bliver den første butik af en lang række bagere vi har lavet aftaler med.

Chaufførerne er på plads, og vi har pt. 21 virksomhedsaftaler (firmabrødsabonomenter) tilmeldt ordningen på Als.

Fortsættelse følger til dem der ser med på tråden.

M.v.h

Patrick

www.Kringlexpressen.dk 

Lader til at Du om nogen fortjener en iværksætterpris. Du ender jo op med at engagere 100 til 200 mennesker med din idé.

Dyb respekt herfra, og håber MT tager det med i sine videoer der ses i almenheden og Du så bliver endnu mere eksponeret.

Virkeligt sejt sejt gået.

OG - jeg skal være den første til at sige jeg ikke ville tro på sådan en idé, så bøjer mig i sandet!

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 17. Jan 11
Skrevet kl. 21:15

Hvor er det bare fedt med så mange mange fede og positive ord fra alle jer derude, og i har alle så evigt ret, det er ikke noget man kommer sovende til skulle jeg hilse at sige, det kræver virkelig tålmodighed og ikke mindst timer, tror at jeg i det sidste halve år har brugt min. 5 timer hver dag ved siden af mit normale job.

Men endnu engang tak til alle jer der følger med her :-)

Tilmeldt 17. Jan 11
Skrevet kl. 18:51

så fik vi lagt endnu et tillægssystem på siden.

Man vil kunne vælge mellem 35-40 forskellige kort, f.eks bryllup, jubilæum, fødselsdagskort, og mange flere, og skrive en hilsen elektronisk på kortet, kunne jo måske være man gerne ville overraske sine venner i Frederikshavn med rundstykker eller en kage på deres bryllupsdag selvom man selv bor i Odense. Ligesom interflora princippet.

Vi er selv super spændte på at se hvordan dette blir modtaget :-)

fortsættelse følger

M.v.h

Kringlexpressen

Tilmeldt 17. Jan 11
Skrevet kl. 13:20

Kom gerne med forslag til hvad i syntes der kunne være interessant og spændende at få med på sådan en side når i skal til at bestille jeres morgenbrød og kager.

Kringlexpressen

Side 5 ud af 8 (80 indlæg)