| 
                             Sådan!  | 

Fedt koncept!
Og godt gået!
Glæder mig til at se den endelige hjemmeside!
Med venlig hilsen
Emil Lykkeskov
             Debat

| 
                             Fedt koncept! Og godt gået! Glæder mig til at se den endelige hjemmeside! Med venlig hilsen Emil Lykkeskov  | 

Passioneret omkring online marketing & Ehandel.
| 
                             Hej, lyder som en rigtig god ide, glæder mig til at prøve det. Hvis det bliver muligt i aalborg området :-)  | 

funkywall.dk - Salg af wallstickers og vægdekoration.
| 
                             Hej Anders Tak for de pæne ord, selvfølgelig kommer det til dobbel a :-)  | 

| 
                             Tillykke med det :)  | 

Ejer af Winkwink & Magentoxperten.
| 
                             I næste uge går vi igang med opbygningen af vores hjemmeside. Vi har idag indgået aftaler med ikke færre end 3 bagere, i sønderjylland i henholdsvis Toftlund, Padborg, og kruså. Så vi er godt stykke over 60 bagere nu, vores målsætning var 80 bagere inden udgangen af 2011, så mon ikke vi lige når det :-). opdatering følger  | 

| 
                             Bager nr. 69 er i hus :-)  | 

| 
                             Det er fedt og hører ! ;D er glad for at hører det går strygende for dig, og god ide ;) 
 Vh Peter Rohde Rasmussen  | 

Entrepreneruship is living a few years like most people won't, and then living the rest of your life like most people can't
| 
                             Det lyder rigtig fedt, dejligt at høre nogen succes historier :D og spændende at følge med. Mvh. Christian  | 

Unginvestor.dk - Kom igang med aktier. Pindustri - Brænde salg og træfældning
| 
                             Godt påfund og det ser jo ud til at der er efterspørgsel på dit koncept hos bagerierne   |