Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg laver MLM og er ikke anonym

Side 5 ud af 5 (41 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 23. Sep 10
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian

Jeg svarer lige på din gamle debat, som jeg netop har fået læst. Det er et supergodt indlæg du har lavet der og jeg kender også en masse til MLM, da jeg er så heldig at være indehaver af et kundekort til LR. Jeg har deltaget i en masse møder om at sælge varer eller at formidle kundekort til nye interesserede, som også har lyst til den samme chance, som jeg fik. 

Jeg har studeret MLM på kryds og tværs og den omvendte pyramide kender jeg alt til og også din omtale om hvordan strukturen er på en arbejdsplads, hvor chefen sidder øverst og tjener på dem, der arbejder under sig. Og den plads får de almindelige arbejdere aldrig muligheden for at komme i nærheden af. Men MLM belønner de, der yder en god indsats, hvor man i en virksomhed allerhøjst får sved på panden af det.

Desværre er der også de negative, som synes at det om vinteren er for koldt og om sommeren er for varmt. De snakker kun om pyramidespil og at det er ulovligt osv. Det er vist længe siden at der har været den slags spil, så kom nu videre og se positivt på den her mulighed. Og selvfølgelig kommer intet af sig selv, der skal lægges timer og indsats i det arbejde ligesom så meget andet.

Mvh Michael

Side 5 ud af 5 (41 indlæg)