Da vi har flere opgaver i firmaet end der er kapacitet, søger jeg freelance mødebookere, eller sælgere som kan varetage kortere eller længerevarende opgaver for os.
Så har du lyst til at være en del af netværket, så skriv en mail eller PB til mig, og fortæl hvad du er god til.
Fælles for alle opgaver er at de udføres på no-cure no-pay princip.
Nu kan jeg se, at I også har base i Aalborg. Jeg ville søge ude på Aalborg Universitet, da du finder mange mennesker, der sagtens vil kunne bruge et arbejde freelance.
Prøv at kontakte dem på en e-mail. De vil gerne, nogle gange, sende beskeder ud til de studerende. Jeg kan i hvert fald huske, at de laserprint flere gange har gjort noget lignende med tilbud ang. print til de studerende.
Du er velkommen til at skrive igen, hvis jeg skal prøve noget med AAU, da jeg selv har min gang herude.
God vind!
Med venlig hilsen, Anders Pedersen
Vil du øge omsætningen i din webshop? Vubla hjælper dine kunder med at finde produkterne de søger.
En proffession mødebooker/telemarker ved godt man skal holde sig langt væk fra no cure - no pay princippet. Prøv at skru bissen på med en seriøs provision, med indregnet fast honorar, så står netværket i kø for at hjælpe dig;)
I så fald står mit team også til rådighed. Tror sagtens der kan laves en aftale, hvor begge parter kan tjene lidt på det;)
Jeg har mit eget telemarketings bureau CM Book, som helt sikkert mener jeg har har nogle kvalifikationer, som vil kunne være til gensidig "udbytte" for begge parter.
Du kan få mere information om min virksomhed på www.cmbook.dk, du er også meget velkommen til at kontakte mig på telefon 2463 3657.