Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

barbershop8700.dk

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 17. Jan 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

hej med jer,,.,

for cirke 4 månede siden åbnede jeg min egen barbershop her i horsens, lid i gammeldags stil,., hvor man kan blive  klip/vask og fadøl  for 150 kr, og barbering/ fadøl for 80 ...

men det går ikke så godt med butiken,,,.,  fordi folk syns det er alt for dyrt Indifferent,.,

hva syns I, jeg skal gøre for at har ekstera kunde i butikken,,,  hjælp!!!!

eller i kan klikke på,,.   www.barbershop8700.dk  

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 11:36

Hej med dig,

Prisen er da ikke umiddelbart for høj.

De fleste frisører tager gerne over 250,- for en klip.

Den gammeldags barbér kan godt sælge, hvis det køres 110% gennemført i stil, markedsføring, møblement og det hele. Så vil det mere være oplevelsen, som kunderne køber.

Men hvis du vil have din hjemmeside synlig, og findes af potentielle kunder, så må du seriøst overveje at få ændret din hjemmeside fra det flash-halløj, den er programmeret i i dag.
Google kan ikke bruge dit indhold til noget, og du vil sandsynligvis ikke få ret mange kunder via hjemmesiden.

Her er, hvad Google kan se af reel indhold på din hjemmeside (tekst-indhold).

Håber du kan bruge det til noget.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:48

barbershop:

men det går ikke så godt med butiken,,,.,  fordi folk syns det er alt for dyrt Indifferent,.,

For dyrt? Folk skulle skamme sig - det er da rigtig billigt og helt sikkert et sted jeg ville benytte, hvis det lå i mit nærområde. Måske folk i Horsens bare ikke er motiveret lige nu for nye tiltag som dit.

Var det måske en idé, at se om du kan få lokket en journalist ned fra den lokale sprøjte til en behandling. Det er jo en god og hyggelig historie, der kan laves der, og så var der måske flere, der kunne se dit gode koncept?

Tilmeldt 17. Jan 11
Skrevet kl. 12:04

tak )

jeg syns selv også det er meget billigt,.,.,  ja men det kom en journalist fra horsens folkeblad, o han har skrivet mange god ting, så det var godt, fk noge kunde der,.,

ja tror nok som du siger de er motiveret nu,,., håber de bliver snart,,  )) 

Tilmeldt 17. Jan 11
Skrevet kl. 12:13

ja men mange tak,,

det syns jeg selv helle ikke den er,,., me det syns folk jo,,.

ok,, ja men jeg prøver  om jeg kan lave den om jo,,.,

tak igen

Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 405
Skrevet kl. 13:09

Jeg synes også, at det er meget billigt.

Du kan også hænge flyers om din barbershop op i supermarkeder og på biblioteket.

Og sætte en annonce i Horsens folkeblad.

Fra Horsens
Tilmeldt 24. May 10
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 19:02

Hej med dig,
Jeg har netop lige kigget din hjemmeside igennem og jeg må sige at den efterlader mig ikke med et særligt godt indtryk af din barbersalon.

Den virker meget rodet og uprofessionel til dels designet men også manglende retskrivning.
Og da hjemmesiden skal virke som dit ansigt ud af til så er det også vigtigt at kunne præsentere sig godt.

Jeg kan ellers rigtigt godt lide konceptet.

Du kan kontakte mig via Zandesh@gmail.com, så kan jeg hjælpe dig videre med hjemmesiden hvis det har interesse.

Mvh.

Rasmus 

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 6. Aug 08
Indlæg ialt: 35
Fra  Gentlemen´s Bazaar Skrevet kl. 14:27

Hej

Først må jeg sige, prisen er helt ok, en barbering og en fadøl for 80 kroner, det kan ikke være billigere.

Jeg er selv i samme branche, da jeg sælger barberprodukter fra London og har agentur på Truefitt and Hill. Min oplevelse er, at den traditionelle vådbarbering er på vej frem, vi får flere og flere forespørgelse på old school barberprodukter og der skrives mere og mere om barbering i diverse tidsskrifter.

Jeg tror du har fat i det rigtige, mænd skal bare "lære" at vådbarbering er det eneste rigtige og det kommer stille og roligt. 

Den bedste markedsføring du kan få er en artikel i en avis eller et blad, det har vi været heldige at få nogle gange og det har givet resultat. Mens en betalt annonce, til mange penge, hverken har givet salg eller flere besøg på webshoppen.

Hvis du er interesseret, så vil jeg gerne ligge et link ud til din barbershop via vores webshop, blogs og evt. nyhedsbrev. Du siger bare til. Smile

Hilsen / Jim Bjerre Andersen

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 14:34

Det er i hvert fald ikke for dyrt, snarere for billigt! Jeg tror, du skal arbejde på at gøre din forretning og dertilhørende hjemmeside mere synlig, så der er flere folk, der kender til dig. Kunderne er formentlig derude, så kom i gang med at promovere dig selv (annonce i lokalavisen måske), hvis du har lidt økonomiske midler til det. Glem dem, der siger, det er for dyrt - det er sikkert bare dem, der altid vil have alting endnu billigere.

NB! Mit umiddelbare indtryk af din hjemmeside er dog, at den er lige dunkel/dyster nok. Jeg elsker retro, men ville få lavet et lidt mere venligt og imødekommede design.

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 15:00

barbershop:

hej med jer,,.,

for cirke 4 månede siden åbnede jeg min egen barbershop her i horsens, lid i gammeldags stil,., hvor man kan blive  klip/vask og fadøl  for 150 kr, og barbering/ fadøl for 80 ...

hva syns I, jeg skal gøre for at har ekstera kunde i butikken,,,  hjælp!!!!

eller i kan klikke på,,.   www.barbershop8700.dk  

Jeg synes overhovedet ikke at det er dyrt.

Du kan måske få noget input til din forretning ved at se disse to Thorborg videoer.

http://thorborg.tv/tandlaeger-laeger-marketing.html

http://thorborg.tv/lad-der-ga-sport-i-din-fris%C3%B8rsalon.html

Og til sidst kan du sidde og hygge dig med dette klassiske opera-stykke, evt med en fed cigar, og et glas fadøl.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)