Hej med jer; |
Leasing af ny eller brugt bil. Nogle der kan tilbyde mig noget?
- 1
www.leasing.dk Jeg ved at de er meget fornuftige i både pris og service. De leaser dog kun nye biler, hvilket er gældende for langt de fleste udbydere. |
*** Fotograf Claus Lavendt - Professionel reklamefotograf ***
*** www.lavendtphoto.com ***
jeg har en brugt ford c max 1,6 d sort 5 dørs som jeg gerne vil af med jeg ved ikke om du bare kan overtage liesing kontrakten men hvis du kan så skulle du jo ikke lægee et første gangs beløb men kun betale et beløb på 2700+moms prmd du skal selv sørge for forsikring og grøn afgift men service og falk hjælp er med bilen er fra juli 2006 kørt 20000km udover det vil du også kunne få et benzin kort som giver dig billigere benzin |
Jeg er ikke så meget for Ford...;) Ellers tak for tilbuddet. Er der nogen der ved om man kan lease en brugt bil gennem de større leasingselskaber? |
Det kan du hos mig. Jeg har tidligere leaset brugte biler ud. Du kan kontakte mig på mail hvis du har brug for det. |
Hej, Jeg er interesseret i at lease en brugt bil. Hvad er din kontakt information. MVH /Wajiha |

fleggaard leaser brugte biler ud men det er ikke billigere og det er ikke små biler sådan som lovgvningen er skruet sammen nu så tjener selskaberne flest penge ved at lease nye biler ud der er dog et alternativ og det er flex leasing du kan prøve at google dig lidt frem til nogle der udbyder det. jeg tror der er en større chance for at få en lille brugt bil igennem flex leasing |
rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig
Tak for informationen. Jeg prøver. Jeg har også læst på nettet om at lease en bil fra Sverige. Sådan som jeg forstår det skal man først købe bilen, sælge den til en leasing virksomhed, for derefter at lease bilen igennem leasing virksomhed. Er det endelig bedre end at lease direkte i Danmark? |

det er sådan nogle tilbyder flex leasing (små virksomheder) |
rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig