Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der ved at blive for meget?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Igennem det sidste stykke tid, synes jeg der har været en stigende tendens til at besvare og oprette indlæg, hvor det virker som om eneste formål er at kunne poste et link til egen hjemmeside i svaret.

Det er også ved at være for tit at gamle tråde rives frem, tilsyneladende kun med det formål.

Jeg synes det er ærgerligt at et godt debatforum som Amino, stille og roligt er ved at blive udvandet, fordi flere og flere debatter skal tilføres en masse ligegyldigheder, blot for at brugerne kan få reklame/linke til egen hjemmeside i debatten. Sådan føles det i hvert fald.

Men er det kun mig der synes det er ved at være for meget?

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 16. Nov 10
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 09:50

Det vil sige lidt det samme som du gør når du opretter indlægget? :)

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 09:53

Det er egentlig min oplevelse, at det kommer lidt i bølger.
De folk, som bruger debatten på den måde opdager nok ret hurtigt, at tiden er spildt, hvis man ikke tilfører værdi.

Har I i øvrigt set min hjemmeside? ...Big Smile

mvh Hans

Fra Høng
Tilmeldt 13. Aug 10
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 09:58

Jeg er helt enig. Jeg har kun været aktiv på siden i ca. 7-8 mdr. Og "dengang" synes jeg ikke der var være så mange "ligegyldige" kommentarer som der er kommet på det sidste. Jeg synes det går meget hurtigt ned af bakke med kvaliteten af indholdet.

Det er lidt synd - for vi er mange som har rigtig god nytte af Amino's platform.

MVH Thomas Madsen

Leder du efter et online-gavekort? så finder du det helt sikkert på - www.netgavekort.dk

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 10:25

Qman.dk:

Det vil sige lidt det samme som du gør når du opretter indlægget? :)

Nu var det ikke signaturerne jeg mente, men dem kan vi da sagtens tage ved samme lejlighed :o)

Det jeg tænker på er når folk besvarer, blot for at kunne linke til deres egen hjemmeside. Det er selvfølgelig forholdsvis let at se, når der er 3 - 4 indlæg i træk om et eller andet emne, hvor man kan se at samme bruger lige har lavet en besvarelse.

For ofte er disse besvarelser forholdsvis ligegyldige, og især når der findes 2 - 3 - 4 år gamle tråde frem, for at lave et eller andet standardsvar med et link, bliver det lidt belastende.

Jeg kunne selvfølgelig også bare vælge at gå udenom disse indlæg, og jeg er på det seneste også blevet en del mere selektiv, inden jeg klikker på indlæg :o)

Men når man ikke vil have affiliate links i debatten, fordi det giver for meget støj, er et naturligt næste skridt at kigge på dette "uvæsen", da dette giver mindst lige så meget støj.

@Per Krabbe: Jeg har lavet dette indlæg, så må det være nok. Hvis det ikke er et problem for ret mange andre, skal jeg ikke belemre Thorborg med ligegyldige mails om mine holdninger.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 10:45

igang:

Igennem det sidste stykke tid, synes jeg der har været en stigende tendens til at besvare og oprette indlæg, hvor det virker som om eneste formål er at kunne poste et link til egen hjemmeside i svaret.

Når du føler, at nogen spammer i forummet, så lav en anmeldelse af det. Under knappen "Mere" lige over hvert indlæg, kan du anmelde et indlæg som en moderator ofte ret hurtigt svarer på.
Hvis folk som mest kommer her for at spamme, oplever at vi hurtigt enten sletter indlægget eller linket, vil de også miste interessen for at spamme på Amino :-)

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)