Hej
Jeg er ny her på Amino, jeg har min egen lille import virksomhed, der importere ægte cidere, lemonader og øl af høj kvalitet. Jeg har været gang i et års tid og omsat for små 100000,- firmaet drives på hobby basis indtil videre. Jeg synes det er svært at få kontakt til de rigtige !! altså den daglige leder på barerne, øl-butikkeren ovs. Jeg kan ikke få den opmærksomhed jeg vil have. Selvom jeg har været i butikken personligt og stillet smagsprøver, sendt tilbuds/oplysnings mails, ringet.... Mine priser matcher mine konkurrenter og de steder jeg er kommet ind sælger mine produkter virkelig godt. Hvis nogen herinde har nogle Ideer til at denne opgave men i meget gerne svare !!
Go Mandag Venlig Hilsen
Jens Dilling
|
Nu handler det jo meget om hvor god en sælger man er, men jeg er samtidig sikker på at ejere af barerne osv. er vant til at bliver overvældet med tilbud. Derfor er det vigtigt at du skiller dig ud fra mængden, og det skal være dig ejeren husker. Et lækkert visitkort, hjemmeside, brochure osv. altså noget salgsmateriale som du efterlader i hånden på ham. På den måde skaber du meget bedre kontakt til dine kunder.