Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

'Køb' et TV-program

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 602
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis dine produkter henvender sig primært til mænd, eller du bare gerne vil ud til en stor gruppe af folk, så har jeg et tilbud til dig.

Jeg laver et TV-program om lystfiskeri, og der er mulighed for at blive programsponsor. Der bliver lavet cirka 20 programmer om året, og det der kan købes, er at der før og efter programmet bliver vist et skilt med det du ønsker, og hvor der samtidig bliver sagt det du vil have sagt. Det plejer at være noget i stil med 'Programmet er sponsoreret af Mine fantastiske havemøbler - køb dine havemøbler på minefantastiskehavemøbler.dk' eller 'Programmet er lavet i samarbejde med Mine fantastiske havemøbler - køb dine havemøbler på minefantastiskehavemøbler.dk'.

Der skal ikke købes til alle 20, men helt ned til et program af gangen.

Hvis du er interesseret, så skriv en PM eller send en mail på mads@fiskemagasinet.dk - hvor du kan få mere af vide om seertal, pris etc.

Mange hilsner

Mads

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 11:25

Jeg hiver lige tråden op igen :-)

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:27

Hej Mads,

Jeg har sendt dig en mail, men ikke hørt fra dig?

Med venlig hilsen
Kim Bang

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 11:28

Kim Bang:

Hej Mads,

Jeg har sendt dig en mail, men ikke hørt fra dig?

Med venlig hilsen
Kim Bang

Jeg er lige ved at skrive en mail til dig :-)

Mange hilsner

Mads

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)