Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad holder jer igang?

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 793
Fra  CON Media Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude:)

Jeg oplever rigtig tit, når jeg er igang med nye projekter, eller skal til at lære noget nyt, og jeg så møder en forhindring, eller der er noget i vejen for at jeg kan komme videre, at så mister jeg min lyst til at gå videre, og jeg føler ikke jeg har nok tålmodighed(men det har jeg!).

F. eks nu er jeg igang med at udvikle mit eget cms fra bunden, og er støt på et problem som jeg simpelhen bare ikke kan fikse, jeg er gået helt død i det.
Så nu sidder jeg bare og kan ikke finde mig selv og tage mig sammen til noget, jeg ved ikke hvordan jeg skal komme videre, rettere sagt jeg orker det ikke.

Og se jeg er også igang med et projekt hvor jeg vil starte en kondomshop, og nu venter jeg på at få min godkendelse til mit firma, og det gør også at jeg bliver helt ved siden af mig selv, og mister lysten til at lave noget, og jeg kan heler ikke finde noget, som jeg kan lave i mellem tiden.

Sådan noget oplever jeg rigtig tit, og jeg har tænkt over hvad fanden jeg skulle gøre for at holde mig igang, og ikke bare gå død i det, og komme helt ved siden af mig selv, men har ikke rigtig fundet noget.

Og så er det jeg er meget nysgerrig i hvad det er som der holder jer andre Aminoer igang, og oplever i også sådan ligende?

PS. det skal lige siges at jeg godt kan finde ud af at komme i mål, men så skal jeg tage nogle lange pauser, før jeg får lysten igen, til overhovedet at begynde på noget.

Mvh Christoffer

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 557
Skrevet kl. 21:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er netop udfordringerne og de såkaldte problemer, der holder mig igang. Motivationen kommer af at præstere noget exceptionelt. Dette sker ofte i takt med, at man klatrer over en forhindring, som andre har opgivet at passere.

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Fra  CON Media Skrevet kl. 21:17

Rune Jensen:

Det er netop udfordringerne og de såkaldte problemer, der holder mig igang. Motivationen kommer af at præstere noget exceptionelt. Dette sker ofte i takt med, at man klatrer over en forhindring, som andre har opgivet at passere.

Okay, sådan var det også for mig engang, men det er ligesom forsvundet, jeg har ikke rigtig noget overskud mere:(

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:40

hvad der gjorde jeg holder mig igang med hjemmeside med begyndelse i strip branchen var en værre gang lort , fik 2 timers stripundervisning lærte at lave et shows på 8 minutter ,så derved lærte jeg kun nogle enkle striptease tips , nu 7 år efter ved jeg en del mere især det sidste års tid har været lærerigt for har fundet ud ad nu , ved bestilling strip ved man ikke hvilken striptease hun eller han har lært smidighed , går i split , bruger crem i showet , bruger ild , må røre stripper , bryster balde , laver body tequila på bryster eller kun kvaler gang , det er noget med dine grænser også at gøre hvor langt et show kan være mv.

Derved ville jeg ville mit mål være at lave en side med alle striptease og alle stripper kunne prøve at lære alle derved kunne kunden selv vælge sit personligt show efter hvad stripper kan lige nu er det alle samme standard samme lægende i hele Danmark og er et stort arbejde at få branchen rigtig vildt i gang som jeg mener den kan komme vidste kunder opdager hvilken muligheder der er i strip , da jeg er den første side og jeg er af dem med største viden om stripteaseNu har jeg så meget motivation som aldrig nogen siddende for jeg har simpelthen så mange ideer om striptease og lærere mere hverdag

jeg vil være den bedste hjemmeside i strip branche og videre formidle alt viden om strip og være den der gør det bedste det motivere mig

Find noget du simpelthen brænder for en sådan grad at du ved du aldrig mister lysten ligesom jeg har fundet min passion , der aldrig vil stoppe

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 539
Fra  Minutdesign Skrevet kl. 21:44

Der er mange iværksættere der har det som dig på et tidspunkt, og så handler det om at finde en vej udenom. Ja, du læste rigtigt, - udenom.

Man kunne komme med et råd om at finde ind i dit indre univers, meditere eller et eller andet rigtigt moderigt buzz, - men jeg vil fortælle en historie om hvordan jeg gør, og for din skyld handler det om webdesign.

Jeg er startet i branchen for 4 mdr. siden. Det gjorde jeg af en årsag du kan læse her, hvis du er hurtig, men ellers betyder det ikke så meget for historiens pointe.

Jeg skulle designe nogle sider, og lære en del om HTML CSS osv. Det gik jeg død i, men jeg kan godt lide kaffe & kager. Så jeg gik på en café på Strøget med min bærbare pc. Her havde jeg et design til en tøjbutik, og jeg spurgte så nogle af de kvindelige cafégæster om de ville bruge et øjeblik på at vælge hvilket design jeg skulle bruge.

Om de ville! 

Jeg fik rigtigt mange meninger, og historier om gyselige oplevelser etc. og alt sammen fik jeg noteret oppe i mit hoved. Da jeg kom hjem på den pind jeg havde ondt i numsen af at sidde på, var mit hoved fyldt med ideer. Undervejs for at finde scripts der kunne opfylde damernes ønsker, faldt jeg over løsningen til hvordan jeg løste problemet med at finde ud af om det HTML og CSS jeg kodede, overhovedet var noget jeg kunne tage penge for. Husk på, jeg kendte jo ikke noget til det.

Er jeg så genial? Næ, det er ren hundetræning. Har man et adfærdsproblem med en hund, ændrer man omgivelser eller betingelser. Her var det lidt frisk luft, nogle kønne piger og det lille frikvarter med god kage og kaffe.

Mine fornemme venner i forretningsverdenen jogger og spinner, surfer og hvad ved jeg, - men det er ren hundetræning alligevel. For formålet er det samme.

Brug af muskler, indtagelse af koffein og sukker, - er kemi. Det er også kemi når højre og venstre hjernehalvdel skal arbejde sammen. Fordi det der sker, -er ikke at du ikke er dygtig nok til at finde løsningen på dit problem, - men at du ikke ved hvor du skal lede. Så skal begge hjernehalvdele i brug,- og det gør du ved at ændre adfærd og omgivelser.

Ingen hekseri eller trendy buzz, - helt simpelt. Men det virker!

Fra København
Tilmeldt 24. Aug 09
Indlæg ialt: 199
Skrevet kl. 21:53

Hej Christoffer,

Jeg kender udemærket problemet selv. Jeg har haft diverse it-projekter som desværre løb ud i sandet pga. jeg mistede interessen.

Jeg vil anbefale dig at få noget hurtigt færdigt, som måske ikke er perfekt, men som kan bruges. Derved vil du hurtigt kunne se at produktet gavner folk, og det er ofte med til at give inspiration og motivation.

Hvis du er kommet på et problem du bare ikke kan løse, så prøv at spare med en anden it-kyndig person som måske vil kunne hjælpe - ellers plejer dét at forklare problemet til en anden ofte at kunne hjælpe.

Hvis du har brug for en sparingspartner så vil jeg gerne lytte og se om jeg evt. har nogle input som kan hjælpe.

/Dofs

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 22:01

Hej Christoffer.

Når du støder på et problem, spørger du så om hjælp? eller er du for stolt til det?

Mange er nemlig for stolte til at spørge om hjælp, og kommer derfor ikke videre. spørger man derimod om hjælp fra en kyndig person, har man gjort en indsats for at komme videre og folk vil jo ikke se negativt på dig fordi du har spurgt om hjælp!

og en anden ting er at lade være med at give op, bliv ved med at prøve, og så vil det lykkes for dig til sidst! husk at på natten er mørkest lige inden daggry

Mvh Tobias.

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Fra  CON Media Skrevet kl. 22:04

Tusind tak for alle jeres svar det vil jeg tage til efter tanke!:)

#Sjoegaard: ja jeg spørger om hjælp, så meget jeg nu kan:) jeg kan nemlig ikke se problemet i at spørge:) det er ihvertfald bedre at spørge end slet ikke.

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 22:08

præcis, og det er også sådan man skal gøre!

jeg har også en tendens til at køre surt i det en gang i mellem når man ikke kan komme videre. men så tænker jeg bare på at natten er mørkest lige inden daggry..

Mvh Tobias.

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Fra  CON Media Skrevet kl. 22:08

Men Michael jeg har læst dit indlæg her men jeg kan ikke rigtig finde hoved og hale i det, og derfor forstår jeg ikke halvdele er det, jeg er sikker på at det er super, men jeg kan sku ikke lige forstå det:)

Det kunne være super fedt hvis du lige vil genfortælle det i et kort resume, så det er nemere at forstå for yngre mennesker?:)

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)