Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pointside

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino brugere,

Kan I komme med nogen hjemmeside på gode Affiliate hjemmesider med henblik på pointsider/cashback?

Til min pointside bruger jeg pt.

Euroads - God callbackfunktion, men indtægt pr. kampagne varierer meget.
IQmedier - Mellem callbackfunktion, fast indtægt pr. kampagne
Mikkelsenmedia - Virkelig ustabilt.

Har I evt. andre som I skulle ligge inde med, som jeg kunne bruge?

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 21:01

Mikkelsens Callback er vist ikke live, men sker 6 gange i døgnet.

Guava og Webgains tilbyder også callback

Adfair også, men de plejer ikke at betale til tiden Sad

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København
Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 21:10

Jeg har skrevet mig op til Guava, men har ikke fået noget svar endnu. Hvor lang tid gik der med dig?

Webgains - har lige skrevet mig op hos dem. Mange tak Yes

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 21:17

Mads - AV Solutions:

Jeg har skrevet mig op til Guava, men har ikke fået noget svar endnu. Hvor lang tid gik der med dig?

Det er flere år siden, så det husker jeg ikke. Mon ikke du bliver godkendt imorgen.

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 21:33

Nicolaj Thomasen:

Har du erfaring med Guava's nye system? Så vidt jeg ved kan du ikke bruge callback i det nye system.

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 21:40

Erik Pilgaard Hejlskov:

Nicolaj Thomasen:

Har du erfaring med Guava's nye system? Så vidt jeg ved kan du ikke bruge callback i det nye system.

Nej det er et par jordbærsæsoner siden jeg har brugt dem, men de skifter vel ikke til et ringere system!?

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 08:25

Nicolaj Thomasen:

Nej det er et par jordbærsæsoner siden jeg har brugt dem, men de skifter vel ikke til et ringere system!?

Det vil jeg ikke udtale mig om.
Jeg kan dog fortælle at de er skiftet til et internationalt standard affiliate system, dog med et par udvidelser som f.eks. 3. parts tracking (sporing af konverteringer direkte i Adwords), men der er ikke mulighed for callback. Det er forøvrigt samme standard system som smartresponse-media bruger.

Fra Århus C
Tilmeldt 11. Jan 11
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 09:34

Hej

Det er rigtigt at vi ikke har 'callback' funktion med vores nye system. Vi har dog to muligheder når det kommer til at tracke konverteringer på samme måde som callback. 

1. Sub-ID tracking
  2. 3rd party tracking

Sub-ID tracking er det der bliver brugt mest, med mindre du har et system bag dit callback site som gør dig i stand til at lave pixels til tracking. Det du gør, er at tilføje din unikke variabel som sub-ID på de kampagner du ønsker. F.eks. har dine brugere, når de logger ind et bruger ID som du kalder [BID] som variabel. Du tilføjer så &user=[BID] som sub-ID på en kampagne, og smider banneret ind på din side, du vil så kunne få en liste over dine konverteringer ved at trykke 'Get SubID Stats' inde i systemet- og derefter honorere dine brugere.

3rd party tracking kan du som beskrevet også bruge, ved selv at uploade en pixel eller et script der skal skydes når der laves konverteringer, dette kræver selvfølgelig at du har et system der kan 'modtage' denne besked og sørge for at dine brugere bliver honoreret.

Håber det er svar nok.

@Mads - AV Solutions: Jeg kan ikke se nogen application fra dig i vores system, du kan bruge det link i min signatur til at lave den.

Ellers er du meget velkommen til at ringe! 

De bedste hilsner

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 09:55

Hej

Hos Partner-ads kan du blive sat op til cashback/bonus tracking, men det tilbydes dog kun for partnerprogrammer der giver beløb for salg og sættes op individuelt.

Mvh.
Ken Schultz
Partner-ads

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 11:10

Nikolaj Landrock:

Det er rigtigt at vi ikke har 'callback' funktion med vores nye system. Vi har dog to muligheder når det kommer til at tracke konverteringer på samme måde som callback. 

1. Sub-ID tracking
  2. 3rd party tracking

Jeg bruger allerede sub-id.

Jeg troede at 3rd party tracking kun var til Adwords (sådan har I markedsført det), men kan ved et nærmere kig godt se at det faktisk kan bruges som callback. Lækkert ;-)
Problemet er bare at 3rd party kun er muligt på ganske få kampagner. Hvorfor?
For at det skal være anvendeligt, så bør det være muligt på alle kampagner. (jeg bruger det ikke til cashback, men til  statistik)

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)