Jeg står med en masse idéer, til iphone apps. Problemet er at jeg gerne vil finde en programmør som er villig til at designe og programmere app'en men uden anden betalingen end 1/2 af overskuddet?
Min erfaringer fortæller mig at det vil være stort set umuligt at få en programmør til at gå glip af muligheden for at få loyalities af dit/jeres app da det er hér størstedelen af indkomsten kommer fra taget i betragtning af at alt går godt og din app bliver populær.
Så tror desværre ikke du slipper udenom det, men til gengæld er der rigtigt mange freelanceprogrammører samt virksomheder der tilbyder at lave apps for dig.
Min erfaringer fortæller mig at det vil være stort set umuligt at få en programmør til at gå glip af muligheden for at få loyalities af dit/jeres app da det er hér størstedelen af indkomsten kommer fra taget i betragtning af at alt går godt og din app bliver populær.
Men min erfaring siger, at det er meget svært, at finde en programmør, der vil arbejde gratis - medmindre de virkerlig kan se et stort potentiale i app'en. Mange programmører får selv 1000 vis af ideer, så dem plejer de at arbejde på når der ikke er noget de ikke har noget betalende arbejde liggende.
Men du kan prøve, at skrive lidt mere om din ide her på Amino og så kan du være heldig, at der kommer en 'arbejdsløs' programmør forbi og som godt vil smide tiden i dit projekt.
Jeg tror heller ikke det er idéer der er mangel på mht. til iphone apps. Det er mere programmeringsressourcer der er mangel på.
Jeg er selv programmør og kan selv programmere iphone apps, men man kan basalt set stille det således op:
Hvis man er 100% sikker på at man har den perfekt og unikke idé og at det bliver en success - Så hvorfor ikke bare låne pengene i banken, betale en programmør og komme af sted og tjene penge?
Faktum er at chancen for at du tjener penge på din apps er ret lille, så du skal finde en programmør der vil tage denne "chance". Højst sandsynlig har denne programmør selv tusindvis af gode idéer, så han vil nok hellere arbejde på sine egne g få 100% af overskuddet.
Jeg tror du skal vælge at "folde" her, eller gå "all-in" og skaffe penge og derved mulighed for at betale den rette programmør som kan lave en professional app for dig.