Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

start af rengøringsfirma

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Jan 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

hej jeg vil hører om der nogen som kan fortælle mig om det er meget svært at starte op som selvstændig rengøring ejendomsservice da jeg godt kunne tænke mig det... har pengene har ca sparet 50.000 op men mangler bare at finde ud af hvordan man regner prisen ud på det arbejde man skal gi tilbud på.. altså hvis det er en trappe med fejning og det hele håber i kan hjælpe mig

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:28

hej

det er meget nemt ,

1.problemet er at der er så stor krise og der bliver også sparet meget på rengøring.

2. problemet er at gennem årene er der komemt så mange filipinske kinesiske rengørings firmaer, så du få det svært ved at konkurrere prismæssigt med dem

3. det gode nyhed er at du finder folk der vil arbejde for dig.

4. den dårlige nye er at gennem sidste år ca 67 rengørigs firmaer på dk plan er gået konkurs eller har lukket.

så pt vil jeg råde dig med at vente med det.

Tilmeldt 9. Jan 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 21:31

Hej.

Min anbefaling vil klart være at starte op som vinduespudser hvis du kan pudse :-)

Jeg startede op for ca 3 år siden med at gå rundt i folks postkasser et par dage om ugen, gav et tilbud på sedlen.

Efter et halvt års tid havde jeg en omsætning på 16.ooo pr månede udelukkende privatkunder.

Derudover lejede jeg mig ud til en lokal pudser 3 dage pr uge.

Tror hekt sikkert priserne er bedere på vinduespudsning, samt ikke så stor konkurrence på det private marked.

Mange privat kunder bliver forbløffede over at finde ud af det eks kun koster eks.130 kr for en normal villa, hvis det er din pris.

Pøj pøj med det.

Tilmeldt 17. Sep 08
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 21:47
Hvis han skal finde en der vil arbejde for ham. Skal han også have god i timeløn.
Tilmeldt 28. Mar 11
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 01:11

kontak mig

plalithbabu@gmail.com

jeg skal nok hjælp dig

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)