Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flere om samme website ?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Ringsted
Tilmeldt 12. Jan 11
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er håndværker og har selv 3 sites som sådan gør det de skal, altså giver mig kunder.

Jeg er nu blevet tilbudt at være med på en ny side sammen med 3 andre konkurenter/kollegaer.

Argumentet er at vi sammen kan lave et bedre site og deles om markedsføring, ideen er så at vi deler de kunder der kommer ind  via det nye site.

Jeg er meget i tvivl om det er en farbar vej for mig ?

Hvad mener i ?

mvh

Jan

Mvh. Jan Christiansen

Jeg leverer effektiv og billig hulmursisolering på Sjælland.

Fra Horsens
Tilmeldt 23. Jun 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 15:42

Hejsa

Det kan da være en god ide, hvis I ikke bor i samme område, så I måske presser priser o. s. v.

Tilmeldt 8. Jan 11
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 16:23
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Jeg vil sige det er en god idé Big Smile.

Hilsen Korn

Lille dansk linkkatalog | Tilføje dit link her Big Smile

Fra Odense C
Tilmeldt 31. Mar 08
Indlæg ialt: 360
Skrevet kl. 16:52

Hej Janc

Du skal måske overveje at lave en konkurrentanalyse af de tre konkurrenter/kollegaer, som du overvejer at starte op med. Få styr på hvilket strategier som de har ført indtil videre, find frem til på hvilket områder deres kernekompetencer ligger og så sammenlign dem med dine egne.  

Derudover vil det være en god ide at kigge på den regnskabsmæssigt del af ideen. Hvor mange kunder/omsætning har dine tre nye kollegaer og igen sammenlign det med din egen kunder/omsætning. Hvis dine kollegaer kommer med en lav kunder/omsætning til daglig og du kommer med en høj og i nu ligepludselig skal til at dele kunder/omsætning med 25% til hver, er det ikke nogen god deal for dig. 

Der er rigtig mange ting som i skal have styr på, men et godt råd er at få lavet en virkelig uddybende forretningsplan og forretningsaftale mellem jer. 

Dbh: Lasse

Mobilabonnement og aviser - #retrostil 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)