Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken rejsebærbar?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er på udkig efter en super hurtig og let bærbar pc'er, og jeg kunne godt tænke mig at få noget feedback...

Mine min. krav til bærbaren er:

  • Let som overhovedet muligt
  • stor batteri!
  • Skal min. kunne tage 8 gb ram (set HP har en bærbar optil 16gb - men for tung)
  • Webcam
  • Gerne background lys i tastaturet

Jeg har selv kigget på:

  • Sony VAIO Z
  • Macbook Pro

Men findes der andre gode??? som er lette???

 

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 10
Indlæg ialt: 364
Fra  Søren Sjøgren, foredragsholder Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian

Jeg har ingen alternative bud - men jeg har en MacBook Pro, som nu er et år gammel. Den er jeg super tilfreds med.

En stemme på Apple herfra :)

S

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 00:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er mere en ualmindelig glad for min macbook air 13" maxed out.

Med de 4gb ram klarer jeg fint at køre min virtuelle windows maskine, photoshop og alle mine udviklingsværktøjer m.v. uden problemer. Tricket er SSD'en der giver et ganske pænt performance boost i forhold til RAM begrænsningen. Så man skal ikke nødvendigvis lade sig snyde af specs'ne.

P.t. er den min primære arbejdsmaskine og en fryd at slæbe rundt på de 2x3 km jeg går til og fra kontoret hver dag, i forhold til min gamle macbook pro.

Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 00:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:42
Hvor mange stjerner giver du? :

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 01:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil anbefale en ">AlienWare M11x. Du kan finde rabatkoder til DELL/Alienware her! 

Den kan alt det du skriver og du kan få en med I7 processor for under 10K! Med rabatkoden får du 10% ekstra rabat.

Jeg har selv 2 stk. og de er super fede. Kan få op til 6 timer ved alm. brug. Eller 3 timer hvis min søn spiller på den.

Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 01:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Remydk:

Jeg vil anbefale en

">AlienWare M11x. Du kan finde rabatkoder til DELL/Alienware her! 

Den kan alt det du skriver og du kan få en med I7 processor for under 10K! Med rabatkoden får du 10% ekstra rabat.

Jeg har selv 2 stk. og de er super fede. Kan få op til 6 timer ved alm. brug. Eller 3 timer hvis min søn spiller på den.

Er det ikke lidt noller at du ikke oplyser at dit link til rabatkoder er til en side med tradedoubler affiliate link som du ejer?

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 01:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej hvorfor det? Han kan bruge koden uden at klikke på mit link.

Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Oscar Eg Gensmann:

Jeg er mere en ualmindelig glad for min macbook air 13" maxed out.

Med de 4gb ram klarer jeg fint at køre min virtuelle windows maskine, photoshop og alle mine udviklingsværktøjer m.v. uden problemer. Tricket er SSD'en der giver et ganske pænt performance boost i forhold til RAM begrænsningen. Så man skal ikke nødvendigvis lade sig snyde af specs'ne.

P.t. er den min primære arbejdsmaskine og en fryd at slæbe rundt på de 2x3 km jeg går til og fra kontoret hver dag, i forhold til min gamle macbook pro.

Den er helt vildt lækker den laptop!!! Jeg har selv en imac 24" hjemme, og har også Parralles til min virtuelle del af windows... MEN jeg arbejdet indenfor Microsoft Dynamics, og arbejder med VPC'er, som fylder 4-6 gb! Det gode ved 8 gb ram er, at når jeg afvikler disse VPC'er, så kan jeg lægge VPC op i rammen - og så kører det vildt hurtigt!

Har du erfaringer med VPC'er (store VPCer)?

Kører du Bootcamp?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)