Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sjælland / KBH: Søger en samarbejdspartner eller investorer.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 25. Apr 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino Brugere.

Jeg er en ung fyr på 23, men har meget gåpåmod og da jeg tidligere har været Service Chef i et større IT-firma, har jeg nu bestemt mig for at gå den selvstændige vej.
Derfor søger jeg en samarbejdspartner eller investorer, som vil være med til at opbygge en solid og stærk virksomhed.

På nuværende tidspunkt foregår mine planer med at starte en virksomhed, som kan servicere handicappede familier med stor tilfredshed. Som samarbejdspartner betyder det ikke at vi selv skal servicere de handicappede men at vi har et hold af faste medarbejder samt vikarer til at servicere dem evt. i døgndrift som dem som har behov for dette m.m.

Det skal siges at de fleste af disse udgifter dækkes af det offentlige til de hårdt ramte personer, men derimod kan der også tilbydes hjælp børne-, voksen og ældreområdet og familier der selv ønsker at betale for denne service, som rengøring, handicaphjælper, ledsager, pædagogisk støtte og selvfølgelig rådgivning ved alle besøg.
Der findes allerede flere firmaer der tilbyder denne service, men marked er meget stort og derfor vil jeg nu selv være med til at tilbyde brugerne, som har brug for hjælpen, en god og holdbar løsning i det lange løb med faste medarbejdere.

Findes der nogen derude der sidder med en ide om at starte noget ligende eller har en anden ide du gerne også vil fører ud i livet er du velkommen til at kontakte mig her på Amino eller på nedenstående mail adresse.

Med Venlig Hilsen
Mick Klarskou Jensen.
E-mail: Mick@klarskou.dk 

Fra Tåstrup
Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 21:17

Hej Mick

Fik du en ide efter at have set Operation X?

Sad og tænkte på det samme :-)

Med venlig hilsen

Yousaf Farooq

Fra København
Tilmeldt 25. Apr 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 21:31

Hej Yousaf,

Ja, man skal jo også finde en forretning man selv kan stå ved og det mener jeg man kan her.
Der er muligheder for en hurtig opstart da marked er stort.

Hvor der er forretning der fungere vil der altid være konkurrenter.

Jeg ser dette som en god mulighed for at have en seriøst forretning samt videreudvikle virksomheden når den er stabil.

Mvh Mick

Tilmeldt 3. Feb 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 02:30

lyder godt vil meget gerne høre mere om det

du snakker noget om videreudvikle virksomheden ?

klik ind på nordic.clean.dk og smid en mail

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)