Hej Amino Brugere. Jeg er en ung fyr på 23, men har meget gåpåmod og da jeg tidligere har været Service Chef i et større IT-firma, har jeg nu bestemt mig for at gå den selvstændige vej. På nuværende tidspunkt foregår mine planer med at starte en virksomhed, som kan servicere handicappede familier med stor tilfredshed. Som samarbejdspartner betyder det ikke at vi selv skal servicere de handicappede men at vi har et hold af faste medarbejder samt vikarer til at servicere dem evt. i døgndrift som dem som har behov for dette m.m. Det skal siges at de fleste af disse udgifter dækkes af det offentlige til de hårdt ramte personer, men derimod kan der også tilbydes hjælp børne-, voksen og ældreområdet og familier der selv ønsker at betale for denne service, som rengøring, handicaphjælper, ledsager, pædagogisk støtte og selvfølgelig rådgivning ved alle besøg. Findes der nogen derude der sidder med en ide om at starte noget ligende eller har en anden ide du gerne også vil fører ud i livet er du velkommen til at kontakte mig her på Amino eller på nedenstående mail adresse. Med Venlig Hilsen |
Hej Mick
Fik du en ide efter at have set Operation X?
Sad og tænkte på det samme :-)
Med venlig hilsen
Yousaf Farooq