Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger samarbejdspartner/programmør til nyt koncept

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Albertslund
Tilmeldt 14. Jan 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

En kammerat og jeg, har længe gået og tænkt på en idé til et helt nyt koncept, som vi tror har en god mulighed for at blive en succes.

Da ingen af os har nok erfaring inden for programmering/webudvikling, søger vi en samarbejdspartner med de nødvendige kompetencer, som vil være med til at starte dette nye site.

Hvor meget af virksomheden du vil komme til at eje, vil blive aftalt.

Hvis du er interesseret eller har nogle spørgsmål, kan du skrive en PM eller en mail til pba@batch.dk

Mvh. Patrick

Fra København
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 17:53

Lyder spændende. Har i langt jer nogen tanker om hvordan projektet skal løbe rundt?Smile

Fra Albertslund
Tilmeldt 14. Jan 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 18:03

Hej Tobias

Småting som domæne/webhotel betaler jeg.

Eventuelle indtægter/udgifter tager vi hen af vejen. Meningen er at skabe et stabilt fundament, og derved skabe indtægter.

Men som sagt; programmøren skal kun koncentrere sig om at udvikle sitet, og har derved ingen udgifter mht. driften af sitet. Du vil jo selvfølgelig stadig have indflydelse på nye tiltag m.m.

Du/og andre må meget gerne linke til evt. referencer hvis det er muligt.

/Patrick

Tilmeldt 13. Dec 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:59

Hej, 

Jeg har tæt kontakt med Java/PHP programmører i Kina, og de brænder i dén grad for opgaver.

Forløbet har været positivt overraskende og tilmed inspirerende. På blot 2 uger har vi fået hjemmesiden dailybuy.dk i luften med velfungerende administrations backend. Konceptet bygger netop på email marketing og har på kort tid opnået stor succes i Kina.

MVH
Michael

3c4you@gmail.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)