Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af jornalsystem til en psykolog

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Aug 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Håber at nogen kan hjælpe. Nystartet psykolog med egen klinik har netop bestilt "Microsoft MS Dynamics C5 2010 Light (DK)" til at styre økonomien i den lille virksomhed. Der bliver imidlertid også brug for et system til at håndtere journalisering af de enkelte klienter. Er dette en funktionalitet, som man kan styre i C5 basisudgaven? Hvis dette ikke er tilfældet, vil man så kunne tilkøbe et modul til C5, der kan tilbyde en sådan funktionalitet? Hvis dette ikke er tilfældet, hvilket system kan eventuelt anbefales?

Til information skal nævnes, at klienterne ikke nødvendigvis er oprettet som kunder, idet klienterne kan være visiteret til klinikken af en kunde. Ergo skal journaliseringen ikke bindes stramt op på kundedatabasen. Det skal i stedet være muligt at have en database over klienter, og for hver klient skal der kunne tilknyttes et vilkårligt antal journaliseringsindgange.

På forhånd tak.

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:02

Med Dinero kan du nemt og hurtig oprette og sende fakturaer med vores intuitive mobil-app. Derudover er bogføringen en leg, og vigtigst af alt er, at du ikke behøver at have forstand på regnskab med Dinero.

Opret en gratis bruger på Dinero og kom i gang allerede i dag. 

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 17:50

Hejsa,

Ved dette er langt fra hvad du søger.

Men jeg kender flere som benytter BaseCamp, til at holde styr på deres klienter. Her kan du også give klienten adgang til de ting du ønsker m.v.

:-)

Tilmeldt 24. Aug 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:44

Hej Peter

Tak for tippet. BaseCamp lader til at være et værktøj til styring af projekter, og derfor er det ikke lige, hvad vi søger :-)

Jeg håber, at der er nogle andre terapeuter eller lignende, som kan byde ind med forslag til, hvad man kan benytte...

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 19:47

Hej Peter

Prøv at snakke med dette firma, måske har de noget du kan bruge.

Ved de har et udmærket klient system, da jeg selv har arbejdet med dette i sin tid.

Mvh
Juul

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 00:56

Tag og snak med en microsoft dynamics partner vdr evt tilläg til C5 

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 01:00
Fra Faaborg
Tilmeldt 27. May 09
Indlæg ialt: 163
Fra  VNASOFT Skrevet kl. 03:13

Hej,

Har du kig på det system: http://mibit.dk/produkter/equus/default.php

Tellip A/S - Tlf. 50 100 444 - nad@tellip.dk

Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Aug 07
Indlæg ialt: 22
Fra  Jysk IT ApS Skrevet kl. 18:29

Hej

Jeg har ingen C5 erfaring, men måske kan du finde en C5 baseret løsning. Men mon ikke det er temmelig dyrt?

Jeg er interesseret i at udvikle et simpelt journalsystem til "sådan nogle som dig". Hvis du er interesseret får du på denne måde stor indflydelse på funktionaliteten og det bliver en billig løsning.

mvh Jan

Fra Hvidovre
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 64
Fra  Writeupp.com Skrevet kl. 12:32

Er klar over at jeg er kommet lidt sent ind i den her Debat, men vi er lige kommet på markedet med et nyt product.

www.writeupp.com

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)