Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få Danmarks billigste programmering.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Jul 09
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Grundet pengemangel, tilbyder jeg nu min arbejdskraft i form af programmering og opsættelser. Meget billigt.

Jeg tilbyder dig - som privat eller virksomhed at lave en hjemmeside til dig - for kun 1199 kr. eksl. webhotel og domæne.

Det er dog begrænset hvor meget jeg arbejder for 999 kr., da det er for godt til at være sandt ;-)

Da jeg betegner mig selv som en af Danmarks hurtigste og skrappeste programmører, kan jeg leverer hjemmesider hurtigt til jer.

Derfor tilbyder jeg at lave en komplet hjemmeside til dig, dog begrænset størrelsesorden - f.eks sider som ekstrabladet.dk, epn.dk, arto.dk er alt for store.

Jeg tænker et lækkert site med pænt overskueligt design, kontaktformular, menupunkter og undersider samt mulighed for at tilpasse siden løbende med de funktioner du nu ønsker at have integreret, f.eks hvis du ønsker et booking-system er dette også OK oveni prisen.

... Kun fantasien sætter grænser for hvad du ønsker - dog på grænse med overstående størrelsesorden ;-)

Jeg kan fremvise referencer på arbejde/hjemmesider jeg tidligere har lavet i PM (ellers indekserer Google dette :-)) - jeg er meget dygtigt, og ja, det ikke tit jeg praler, men i dette tilfælde, har jeg talent indenfor noget som ikke ret mange har :-)

Send mig en PM med dit ønske om en hjemmeside, så vender jeg tilbage og ser om størrelsesordenen er fin og om jeg vil gå i gang.

- Sitet bliver automatisk SEO-opbygget, så søgemaskinerne let kan finde dit site med relevante kunder.

- Sitet bliver i valid W3 (XHTML) kode - perfekt kode som bliver respekteret.

Så med andre ord - Ønsker du en ny hjemmeside med SEO-løsning for 999 kr. som leveres inden for 48 timer?

Det er IKKE CMS jeg bygger ud fra - jeg bygger dem fra bunden - dvs. unikt - ikke set før, for hele tiden at dygtiggøre mig selv og forbedre mig, selvom jeg selv mener at jeg mester i mit fag.

Så kom i gang og grib denne enestående chance for et godt røverkøb for en håndfuld programmeringsdygtigheder - til meget små penge! "Tilbudet" gælder kun i 5 dage fra nu, så tøv ikke med at spørge mig.

Ser frem til at høre fra dig.

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 12:43
Hej, Du må meget gerne sende en PM til mig med det arbejde du tidligere har lavet. For har nok et par opgaver til dig - ok du får mere Info på mandag?
Tilmeldt 20. Jul 09
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 15:10

Sendt.

Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 16:50

Send også meget gerne en pm til mig! Big Smile

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988