Okay, tak for dit svar:) men hvilken version af 1'eren kan du så bedst lide?:)
|
stemme på forfra
Okay, tak for dit svar:) men hvilken version af 1'eren kan du så bedst lide?:)
|
altså umiddelbart nr. 1 af de 4, resten som skrevet ligner lidt nogle der er trukket i ved et uheld. men generelt kan jeg personligt ikke lide nogle af dem. og arbejdet med farver og typografi virker meget uprofessionelt. det er ikke nogen af dem der i min verden kan kvalificere sig som et sandt logo, det vil for mig så iidt tvivl om troværdigheden af shoppen hvis jeg skulle handle der |
Interactive designer - see my portfolio at www.iamnikander.com
Har stemt 3...
synes dog at den nye nr. 1 er rigtig fed også..
2 og 4 er ikke gode... |
Okay, tak for dit svar:)
|
Den reviderede 1'er. |
I mine 8 år i reklamebranchen samt mine 3 år som selvstændig har jeg set mange logo'er, og de 4 som du har "udstillet" i den her tråd er - efter min smag - allesammen håbløst amatør-agtige! Jakob Ingeberg har derimod fat i noget. Det er et fint logo! Dbh Thomas |
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Jeg synes også det Jakob Ingeberg har lavet er bedst, hehe! Men hvis jeg skulle vælge, ja, så nr. 1 (den redigerede version) - dog lidt kedelig. Jeg tror at ved nr. 2 - nr. 4, der er der lidt for mange farver og former, det ser rodet ud. |
Jeg troede lige, at jeg skulle være den første til at sige det, men du har fuldstændig ret - det kan og skal gøres meget bedre. Det er ikke ligefrem et konstruktivt bidrag, men det er en stemme som sådan heller ikke, når udgangspunktet er som det er. Før eller siden vil det valgte logo alligevel blive lavet om. Her kommer lige tre hurtige:
|