Hej igen, jeg har en kampagne der har kørt nogle dage. Jeg har dog bemærket at den ikke er blevet vist en eneste gang i dag. Hvor tit skal man regne med at Facebook viser ens annonce, hvis man er et godt stykke over Suggested Bid?
Som vist på billedet, så er Suggested Bid: 0,17-0,28 DKK. Jeg har sat min et stykke over dette, men annoncen er ikke blevet vist idag overhovedet. Hmmm.
Jeg har oplevet, at man nogen gange kan være under Suggest Bid og stadig få annoncen vist.
Det ser altså også lidt vildt billigt ud gør det ikke? Gad vide om den er bugged?
nu ved jeg slf. ikke hvad du prøvet at køre kampagnen på. ord og målgruppe med mere.. men generelt vil jeg sige, selvom det er suggested bid.. er den meget lavt sat hvis du gerne vil have det eksponeret noget mere.. men selve din segmentering kan jo også påvirke i forhold til hvor mange den er relevant at blive vist for.. men med så lavet et bid kan det jo være den i virkeligheden er for svag eller ikke bred nok i målgruppen... men som skrevet ved jeg jo ikke hvad du kører kampagnen på, så der kan jo være mange grunde til det
Interactive designer - see my portfolio at www.iamnikander.com
ok, ja hvis det er en meget specifik kampagne kan det jo sagtens være det er fint.. men hvis du har et lidt bredere produkt/kampagne, lyder den til at være ret snæver :) men håber du rammer en løsning der gir flere hits ;)
Interactive designer - see my portfolio at www.iamnikander.com
Først og fremmest synes jeg også at den foreslåede klikpris ser ekstremt lav ud.
Men strategien ved at finde den 'rigtige' klikpris er at starte et stykke under den pris facebook foreslår, og så sætte en smule op indtil du rammer et acceptabelt antal impressions .