|
Hvem er Nils? ;)
(Hint - det ser ikke så proff. ud med et hostnavn der hedder nils.can.bite.my.shiny.metal.ass.magentohotel.dk - selvom det nok er de færreste der ser det ;))
|
Hvem er Nils? ;) (Hint - det ser ikke så proff. ud med et hostnavn der hedder nils.can.bite.my.shiny.metal.ass.magentohotel.dk - selvom det nok er de færreste der ser det ;)) |
Hej Jeppe.. Jeres design er ikke noget jeg finder tiltalende... Baggrunden er ikke noget jeg synes passer ind til jeres produkt som jeg mener er lidt rockandroll stilen.. Jeres produkt billeder er alt for store, lav dem mindre og klik bare så folk kan læse lidt mere om produkt og se det i stor udgave på den næste side istedet. Flyt endelig jeres DANKORT skilt op til kurven, så man kan se med det samme, at man kan betale med danKort...
|
......
bryder mig overhoved ikke om jeres design. Hvis jeg var jer ville jeg udvide sortimentet og redesigne det hele.
tjek http://www.hollywood.se/ som efter min mening er den fedeste tøjbutik på nettet, de har simpelthen forstået at gøre det enkelt og fedt. :) .. som inspiration.
Men tillykke med i har fået det op at køre, det er sku flot! og det første skridt :) |
Enig - det ville være mere naturligt at det gik den anden vej, så jo mere jeg brugte jo billiger blev fragten. |
Venlig hilsen - Martin G. Larsen
Tak for al jeres feedback! Vi re-designede siden for et par dage siden, kom med feedback i den nye tråd . |
Min webshop: www.sleek.dk - Dansk mikromærke der designer t-shirts med store motiver.