men jeres hjemmeside er ikke noget der tiltaler mig og mener ikke at den kommer til at falde i god jord med jeres målgruppe.
Er selv multimediedesigner så ved godt hvad jeg snakker om, jeg synes helt klart at i skulle overveje at få lavet et nyt design til jeres side, evt. få fat i e-pusher som er en bog omkring seriøs e-handel
Når man nu kan betale med dankort på din side, så ville jeg nok placere dankort logoet ved siden af indkøbskurven på forsiden. Så er folk ikke i tvivl. Det er ikke sikkert de ser det når det står i bunden af siden.
Lidt variation i modeller kunne måske også være en ide.
#1 Sprinto: Godt med noget feedback fra en fagmand, og det er taget til efterretning :) Kan du uddybe hvilke ting der var specielt var turn-off? Bare så det ikke går igen i vores nye design.
Jeg gætter på at den er 'for anderledes' ifht. andre tøjforretninger.
#2 Lisa Tak for rådet, det bliver ændret asap. Mht. til modellerne, så er billeder af nye modeller allerede i støbeskeen.
#3 Korn Sådan.
Min webshop: www.sleek.dk - Dansk mikromærke der designer t-shirts med store motiver.
Jeg synes nu også at siden er en meget god start - synes jeg læste i en anden tråd at du ikke var vant til at lave sådan noget.
Noget du måske kunne prøve for at gøre den mere lækker, var at lave alt det du har ude i den sorte bar til grafiske elementer i toppen af siden, og så lade det hvide gå hele vejen ud.
Det tror jeg kunne give siden et eksta pift ;)
Håber det giver mening ellers må jeg lige lave et eksempel til dig :)
Altså jeres produkt billeder burde i lave om, og jeres menu'er i højre side falder mig heller ikke naturlige - Men mit råd er at kigge på andre webshops som sælger tøj og se hvad de gør og hvordan de ser ud og derigennem opbygge et design :)
Hvis i skal ud og have fat i en designer til det - så send mig en pm så kan vi lige tage en snak om det
Jeg bryder mig ikke om Jeres fragtpriser. Jeg vil ikke betale mere i fragt fordi jeg investerer flere penge hos Jer.. Det ville være nok til at jeg fandt et andet sted at handle.