Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

fladskærm/display

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra København N
Tilmeldt 22. Feb 06
Indlæg ialt: 462
Fra  Voke Reklame & Design Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino´er,

Jeg søger et fladskærm/display som skal installeres i en butik.

Skærmen skal kører video og billeder.

Gerne med indbygget software til styring af rotation, effekter o.lig.

Det vil være at foretrække hvis den kan afspille fra en usb medie, f.eks et usb stick :-)

Sælger du skærme, eller kender du en god løsning eller har du erfaring du ønsker at dele med mig?

Go´ weekend :-)

Fra Århus
Tilmeldt 23. Oct 10
Indlæg ialt: 87
Fra  Sailport Skrevet kl. 19:26

Der kører i øjeblikket nogle gode tilbud på fladskærme. Mener jeg har set en 32' i elgiganten for 2000 kr, det kan vidst ikke gøres billigere.

Mht. til afspilning tror du kan købe en mediaafspiller som denne http://www.pc-lager.dk/vare-oversigt.php?varenummer=19682&type=0, hvor du kan indsætte og afspille dine video og billeder.

Fra Herning
Tilmeldt 28. Feb 09
Indlæg ialt: 613
Fra  Totalenergi Skrevet kl. 19:57

Hej Daniel,

Du er meget velkommen til at sende en mail til mig på info@tk-datateam.dk - så finder jeg gerne det produkt du søger, ved min leverandør.

De bedste hilsner

Morten Dal 

Fra København N
Tilmeldt 22. Feb 06
Fra  Voke Reklame & Design Skrevet kl. 10:54

Tak for forslaget Nicklas, det er sådan en løsning jeg snakker om... ved du noget om administarations mulighederne såsom styring af overgang og rækkefølge at afspilning?

Morten Dal jeg har sendt dig en mail, du er også velkommen til at ringe 60 226 441.

Fra Århus
Tilmeldt 23. Oct 10
Fra  Sailport Skrevet kl. 11:15

Jeg tror du kan styre det hele igennem skærmen, når du har sat mediaafspilleren op. Alternativt kan du tilslutte en pc til skærmen, og så har du uanede muligheder, for at styre afspilningen. 

Fra København N
Tilmeldt 22. Feb 06
Fra  Voke Reklame & Design Skrevet kl. 15:42

Hej Nicklas, har netop lige været ude og kigge på WD TV HD Mini, den kan desvære ikke afspille billeder og videoer i loop... man skal konstant starte den forfra og vælge om det skal være billederne eller video´en...

konklusion løsningen bliver at jeg producere en dvd med den ønskede resultat som jeg levere og de så kan afspille.

Tak for hjælpen, jeg er stadig åben for forslag...

Fra Århus
Tilmeldt 23. Oct 10
Fra  Sailport Skrevet kl. 15:58
Fra København N
Tilmeldt 22. Feb 06
Fra  Voke Reklame & Design Skrevet kl. 15:26

Vil lige runde af med en status :)

Jeg endte med at købe et Amitech fladskærms tv  TK-Datateam dette kan bla afspille fra usb-nøgle osv...

Oplevede en god service fra TK-Datateam/Morten, og er godt tilfreds med købet...

Fra Århus
Tilmeldt 23. Oct 10
Fra  Sailport Skrevet kl. 15:52

Godt køb :D Har du fået sat det op, og fungere det som du forventede?

Fra København N
Tilmeldt 22. Feb 06
Fra  Voke Reklame & Design Skrevet kl. 16:06

Det er ikke installeret hos kunden endnu, men det fungere fint.. Jeg har valgt at lave det som en video som afspilles fra dvd´en da den "overgang/rotation" som er når man kører det fra memorystick er lidt kvalm, efter min smag :)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)