Hejsa Om ca. en lille månedstid står jeg og skal bruge en facebook side (kan være at der går endnu en måned inden bliver markedsført). Nu har jeg jo set at der er et par unge løver herinde der kan knivskarpe i facebook sider, så jeg vil meget gerne have et tilbud på een. Jeg kan godt selv registrere siden men jeg vil gerne have at du: 1) Designer siden (den er til en webshop, jeg kan levere noget materiale) 2) I designet tager højde for at vi gerne vil have en af denne slags konkurrencer hvor "Inviter alle dine venner og du er med i lodtrækningen om gratis produkter for XXX". Det kan også være at vi giver en fast rabat på XX% til alle der inviterer mere end 500 venner 3) Evt. en anden form for optin, dette kunne fx. være et nyhedsbrev. Jeg er iøvrigt frisk på evt. andre gode idéer fra din side (her kan du lave lidt upsell, jo flere gode idéer du kan få mig overbevist om, jo mere betaler jeg jo også :)) Send mig evt. en PM hvis du ikke ønsker prisen i tråden. Hvis der ikke kommer så mange tilbud ind her, kan det være at jeg også opretter opgaven på freelancer. |
Hej du.
du skal nok være opmærksom på at "inviter venner" for at opnå noget selv er ulovligt..
Mvh Tobias.