Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sjov video med mine 2 naboer (på taget af rema 1000 i hobro)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Hobro
Tilmeldt 30. Dec 09
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil lige dele en sjov videoer med jer herinde.

Denne video er 1 ud af 3 og mange som har set denne video, synes nu nok mere om 2er fordi at der er de lidt mere fulde end i 1er og jeg vil hører om hvad i synes om videoen ?

Det skal siges at vi har fået en del og drikke :) hvor david og michael synes det kun være sjovt og hente nogen fodbolde på taget af "Rema 1000" i hobro og jeg fik også en snak med købmand dagen efter som godt had set videoer, fordi flere af hans ansatte er fan af mig på facebook :) Han grinet en del over det og synes måske at det var lidt dumt efter som de var fulde..

(Ca. 3-5min efter at vi har slukket kommer politi fordi en nabo tror der var indbrud HaHa..)

Mvh Johnny sørensen

www.DK-Event.dk

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 23:52
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Jeg må indrømme at jeg ikke rigtigt kan se det sjove i den video.

Nogle tosser står og forsøger at kunne nå op på et tag.. "Juhuu hvor morsomt".

Det havde været morsomt hvis fjolset deroppe var faldet ned og havde slået sig, så kunne han lære at lade være med at kravle rundt på andres bygninger.

Eller hvis politiet havde været lidt hurtigere fremme og I var røget med ind for forsøg på indbrud.. Tvivler på at politiet kunne se det sjove i at i blot ville op og hente nogle bolde på taget Wink

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg anbefaler aldrig mine kunder at lægge deres fuldemandseskapader ud på nettet.
Det styrker ikke troværdigheden overfor samarbejdspartnere, der lige googler dem, før underskriften på den fede deal.

Nåja - og så venter jeg stadig på at fatte pointen, men det er formentlig min humor, den er gal med.

Hans

Fra Hobro
Tilmeldt 30. Dec 09
Skrevet kl. 00:06

Anders Christensen:

Jeg må indrømme at jeg ikke rigtigt kan se det sjove i den video.

Nogle tosser står og forsøger at kunne nå op på et tag.. "Juhuu hvor morsomt".

Det havde været morsomt hvis fjolset deroppe var faldet ned og havde slået sig, så kunne han lære at lade være med at kravle rundt på andres bygninger.

Eller hvis politiet havde været lidt hurtigere fremme og I var røget med ind for forsøg på indbrud.. Tvivler på at politiet kunne se det sjove i at i blot ville op og hente nogle bolde på taget Wink

Politi synes nu hele ikke det var sjovet, men efter som købmanden kom ud og sage at det var oki at vi lavet den film (van gik inde for og sat vare op) tror bare ikke at de naboer had set det, men hvad fanden. 

Jeg tror også at man skal kende de 2personer før at man kan sige at det ikke er sjovet for det skal siges af "David coop" er en gammel mand og når han for noget og drikke så bliver han sjove og hører på, og nogen gange meget truern også derfor vi prøver og laver en 2er og 3er fordi flere og flere vil se videoer med dem. Self er 2-3er lidt vilde og der kommer nogen sjove ord ud og måden man er når man er fuld kan ses på disse videoer 

Mvh Johnny sørensen

www.DK-Event.dk

Fra Hobro
Tilmeldt 30. Dec 09
Skrevet kl. 00:09

Hans Stokholm Kjer:

Jeg anbefaler aldrig mine kunder at lægge deres fuldemandseskapader ud på nettet.
Det styrker ikke troværdigheden overfor samarbejdspartnere, der lige googler dem, før underskriften på den fede deal.

Nåja - og så venter jeg stadig på at fatte pointen, men det er formentlig min humor, den er gal med.

Hans

Det skal siges at de begge 2 had snakket om at laver nogen vidoer som sku på facebook. Da de så sidder og drikker siger david at det kun være fedt og optage en videoer samme og det endt så med denne her :) Efter lidt tid var der mange som skriv til mig om de ikke sku laver en til og jeg snakket så med dem.

(Tror ikke at der kommer flere, vidoer fra dem for tror de har lært en del om ikke at la så filme, når de er fulde)

Mvh Johnny sørensen

www.DK-Event.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)