Jeg vil lige dele en sjov videoer med jer herinde. Denne video er 1 ud af 3 og mange som har set denne video, synes nu nok mere om 2er fordi at der er de lidt mere fulde end i 1er og jeg vil hører om hvad i synes om videoen ? Det skal siges at vi har fået en del og drikke :) hvor david og michael synes det kun være sjovt og hente nogen fodbolde på taget af "Rema 1000" i hobro og jeg fik også en snak med købmand dagen efter som godt had set videoer, fordi flere af hans ansatte er fan af mig på facebook :) Han grinet en del over det og synes måske at det var lidt dumt efter som de var fulde..
(Ca. 3-5min efter at vi har slukket kommer politi fordi en nabo tror der var indbrud HaHa..) |
Jeg må indrømme at jeg ikke rigtigt kan se det sjove i den video.
Nogle tosser står og forsøger at kunne nå op på et tag.. "Juhuu hvor morsomt".
Det havde været morsomt hvis fjolset deroppe var faldet ned og havde slået sig, så kunne han lære at lade være med at kravle rundt på andres bygninger.
Eller hvis politiet havde været lidt hurtigere fremme og I var røget med ind for forsøg på indbrud.. Tvivler på at politiet kunne se det sjove i at i blot ville op og hente nogle bolde på taget